Gå til innhold

Salt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

50 varmegrader med snö og is? Artig og "kaldt" bilde. Uten biledteksten ville jeg trodd det var iskrystaller :)

 

Minner i sin skjoldete struktur om snø og is, ja. :) ...men luften sto aldri stille pga. varmen og allerede etter 10 min ut på salten (spiselig forresten) er munnen tørr, hodet føles om den står under trykk og man har ikke krysset en brøkdel av dalen, en distanse som så tidligere fra klimatisert bil nokså harmløs ut. Men dalen har navnet sitt med full rett, og dødsstatistikken av turister er ikke null heller. Samtidig er det like bisarr som vakkert. Men det mest fascinerende er vesenene som lever der.

Lenke til kommentar

Uendelig håpløshet...

Sterkt!

Aldri sett sånt før, så for meg minte det om knust, litt for godt stekt marengs ;-)

 

Bildetittel "uendelig håpløshetens marengs" hadde jeg også likt, hehe. ;D Følte det samme, som du sier: bildets mykhet i distansen minner meg om hvordan jeg opplevde den flirrende luften, plutselig uskarpt synet slik at man måtte blunke og presse øyene sammen, tanker som "hva er egentlig de første symptomene for heteslag?" eller hvor fort(!) deilig solskinn kan bli ...deadly. Selv om man vet godt at det er kalkulert risiko med bilen i rekkevidde, at solskinn er truende var noe nytt. Og hvor fort en flaske med 0,5 l vann er tømt. ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...