Fragletrollet Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 er på leting etter et program som kan rippe fra frks winamp. Det må være gratis og ikke ha noen tidsbegrensning på lengde av opptak.
stoff3r Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 hva mener du? rippe musikkcder fra winamp? trukke d du, men winmediaplayer har egen rippe-funksjon. kanskje winamp har en plugin, men det er teit.
Egil.B Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Winamp har en egen discwriter-plugin som kan skrive lyden til en fil istedenfor lydkortet.
Dr_Ost Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Winamp har en egen discwriter-plugin som kan skrive lyden til en fil istedenfor lydkortet. Skriver denne i mp3 formatet? Eller finnes en annen som gjør det?
gspr Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Winamp har en egen discwriter-plugin som kan skrive lyden til en fil istedenfor lydkortet. Skriver denne i mp3 formatet? Eller finnes en annen som gjør det? Skal du re-encode fra et lossy format til et annet? Det var intelligent! Er det snakk om CD-ripping, er vel CDex sakene!
Dr_Ost Skrevet 11. november 2003 Skrevet 11. november 2003 Winamp har en egen discwriter-plugin som kan skrive lyden til en fil istedenfor lydkortet. Skriver denne i mp3 formatet? Eller finnes en annen som gjør det? Skal du re-encode fra et lossy format til et annet? Det var intelligent! Er det snakk om CD-ripping, er vel CDex sakene! Synes det er mer praktisk med ett program som gjør alt. Hvis jeg kan bruke winamp til å legge inn cd'ene mine (rippe), og til å spille de synes jeg det er å foretrekke fremfor å bruke et program til hver av oppgavene. Jeg synes det er inteligent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå