Gå til innhold

Uke 50mm 2014 - Polljen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker: Polljen

Deltagernivå: (Super)Pingle

Utstyr: Canon 5D mark III - Canon EF 50mm 1.4

Jeg melder meg på allerede nå for å ikke gi meg tid til å "feige" ut når uke 50 nærmer seg. Syv bidrag på syv dager kommer jeg til å slite med, men jeg skal i det minste forsøke. Jeg vil prøve å levere flest mulig (helst alle) bidrag i svart/hvitt.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 50 - Mandag

Shingles

Etter flere seanser i ettermiddag/kveld der alle resultat rett og slett var "crap", så begynte desperasjonen å ta overhand og frykten for å måtte avslutte utfordringen allerede første dag var stor.

Endte til slutt opp med kamera, stativ, fjernutløser, lommelykt og et lavt garasjetak dekket med Shingles. Resultatet er ikke å juble over, men er et slags forsøk fra en fantasiløs person på å være en anelse kreativ. Det kan forhåpentligvis bare gå oppover etter dette :hmm:

post-58755-0-58519000-1418070149_thumb.jpg

Skrevet

Og jeg som trodde det var et nettinggjerde inntil jeg leste teksten. Jeg må si det er ganske originalt å klatre opp på taket med stativ og lommelykt i mørket, men resultatet ble da severdig. Det fikk meg i alle fall til å tenke litt over hvor mye rart vi som leter etter motiver finner på i andres øyne.

Skrevet

Takk for all tilbakemelding

Jeg må si det er ganske originalt å klatre opp på taket med stativ og lommelykt i mørket,........

Nå var det nok ikke en stor "anstrengelse" :) . Garasjen står i en bakke med taket skrående ned i øvre del av bakken, så det ble nok ingen klatring siden høyden opp til taket fra bakken er på ca halvannen meter :green:

------

Men nå gjenstår det bare å finne et nytt motiv for dag 2, på en småsur (venter på storm) høstaktig vestlandsettermiddag/kveld :hmm: .

Skrevet

Uke 50 - Tirsdag

Takstein

"Same procedure as last night", men i dag værbitt Zanda takstein :) (av det "stormvåte" slaget :hm: ).

post-58755-0-95735200-1418147765_thumb.jpg

(ingen klatring i dag heller, heldigvis)

Skrevet (endret)

Takker for tilbakemeldingen. Festen ble dessverre ikke gjennomført helt ut, været gjorde sitt til at fotomulighetene ble kraftig redusert, og jeg er ennå ikke oppfinnsom nok til å supplere med "innebilder" :confused: Men forhåpentligvis er dette noe som bedrer seg til kommende fester :)

Endret av polljen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...