Gå til innhold

Hvor er de nakne mannfolka?


Anbefalte innlegg

Kvinner kler av seg fordi det er en lettvint måte å skaffe seg oppmerksomhet fra de som bestemmer her i verden, nemlig menn. Patriarkiet har lært opp kvinnen til at den beste måten å komme seg opp og frem er å tilfredstille mannens lyster.

 

Det er for enkelt å skylde på andre for egen idioti, og i så måte synes jeg mannfolk har fått for mye skyld i alt som feiler dagens kvinner (ikke alle vel å merke). Jeg vil gjerne vite hvordan dagens mannfolk i Norge oppfordrer kvinner i å kle seg naken, og så i prosessen bli et objekt?

Jeg trener på verdens beste treningssenter, vel jeg velger å si det fordi alle damene som trener der har den deiligste rumpa som eksisterer, og trenings BH-ene vel, de skjuler visst ikke for stive brystvorter. Jeg klager ikke, og dette er realiteten, men hvem har tvunget disse jentene å kle seg i de trangeste tettsittende treningsklærne som skal forme og fremme deres flotte former for så å komme på trening? blir treningen dårligere om de trener i noe løsere klær? Er det min feil at jeg som mann finner det sexy og flott? velger kvinner selv her å fremmes som objekter?

Syltynne kvinner blir fremmet først og fremst i kvinners blader og magasiner, disse blir skrevet i hovedsak av kvinner FOR kvinner.

 

Hilsen en som nekter å ta skylden for alt det idiotiske kvinner måtte finne på å skylde menn for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kulturelle grunner.

 

Kvinner kler av seg fordi det er en lettvint måte å skaffe seg oppmerksomhet fra de som bestemmer her i verden, nemlig menn. Patriarkiet har lært opp kvinnen til at den beste måten å komme seg opp og frem er å tilfredstille mannens lyster.

 

Kvinner som kler av seg for en feministisk sak er så bakvendt som man får det. De spiller spillet som menn har laget reglene til.

Det der var et orntlig svar! Fantastisk, Takk!

 

Det der var ikke et ordentlig svar, det var bare et svar du likte å lese :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...