Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pendlebil drivstoff eller el ?


ExtremeGo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvis du ikke trenger en stor bil så får man brukte fine elbiler for rett over 100 000 kr.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53647126&searchclickthrough=true

Den der har gått 47kkm, og er 4 år gammel..

Splitter ny koster iOn (Peugeot-utgaven) 139k..

 

 

Får man den levert til 140 000 kr eller i nærheten hadde jeg så klart kjøpt den ny... trodde den kostet nærmere 200 000 kr.

Lenke til kommentar

De har blitt satt ned i pris, trolig for å møte konkurransen fra blant annet Leaf.

Det er nesten så jeg kunne vurdert en sånn sak i tillegg til bensinbilen sånn for å ha noe å ha for å slenge fra meg hvor som helst i byen..

Problemet er bare at jeg ikke får parkering med lading i tillegg til garasjeplassen her jeg bor.. Og å parkere merca på gata utgår :)

Lenke til kommentar

Hehe, selger opplyser i annonsen at ny pris er 270 000 kr... bil er tap, det vet alle men at nybilprisen i tillegg skal halveres må være irriterende.

 

Selgeren får nok maks 80 000 kr for den bilen og det er maks... hvis man klarer å snakke selger til fornuft så kan man kanskje klare å få den for 70 000 kr, en halvering på 4 år og nesten 50 000 km på en elbil er hva man må forvente.

Lenke til kommentar

Har sett litt på Renault Zoe , men man måtte ha TN strømnett og det tviler jeg på at en blokk Fra 60 tallet har , mulig å få dette ?

Det er riktig at en så gammel blokk ikke har TN, men du kan kjøpe en boks med bilen som gjør at man kan lade den på IT-nett. Den koster 5000 kroner, og får lett plass i bagasjerommet, men noen mener at den er veldig tung.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...