Gå til innhold

HStouch vs www


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner at hstouch er beregnet for folk uten programmenings kunnskap, men for oss som har det så ser jeg egentlig ingen grunn til å bruke det. :)

Alt er avhengig av bruken. Jeg kan programmere sånn noenlunde (jeg er ikke utdannet på det, dessverre), men jeg gidder ikke skrive et eget system for det. Jeg gidder ikke skrive mitt egen programvare til automasjonen heller, men satser på noe som jeg enkelt kan utvide med nevnte kunnskaper.

 

Hvordan man utvider det har med hvilke behov man har. Jeg har små barn og begrenset med tid, og bruker HStouch for det er kjappere for meg enn å være teknisk og grafisk designer. Jeg får meg ikke lenger til å sitte i timesvis for å se om det og det fungerer lenger uten betaling... ;)

 

HStouch har begrensninger, men ikke så store at ikke kommer enkelt rundt dem. Hva er det du savner?

Lenke til kommentar

HStouch har begrensninger, men ikke så store at ikke kommer enkelt rundt dem. Hva er det du savner?

Kan jo hende at det jeg ønsker er mulig å få til i hstouch, men feks ønsker jeg å liste ut alle child devices til en root device i en scrollpane.

 

 

 

Hvilke muligheter har man til å lage nettsider? Finnes det et API man kan kalle?

HS har eget API ja, evt så kan du bruke

[C#/ASP.NET] HS3 Z-Wave - XML HTTP RESTful API

Lenke til kommentar

 

HStouch har begrensninger, men ikke så store at ikke kommer enkelt rundt dem. Hva er det du savner?

Kan jo hende at det jeg ønsker er mulig å få til i hstouch, men feks ønsker jeg å liste ut alle child devices til en root device i en scrollpane.

 

Ah... det er nok systemet ikke laget for nei. Det er jo et relativt spesifikt ønske, og neppe aktuelt for de aller fleste. Jeg kan f.eks. ikke komme på et tilfelle der man ikke kan lage en enkel workaround ved å bruke Device Explorer, for du har jo gitt devicene dine fornuftige navn? ;) Det er jo langt fra alle enheter som har child devices...