Gå til innhold

1878 NSB Fredrikstad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Hei Walter !

Flott bilde som jeg likte best i v1 , gamle bygninger kler den sephia tonen i s/hv.

Når det gjelder Narvesen og annen reklame er jeg enig men det er ikke alltid så lett å unngå.

Jeg synes at det i slike tilfeller å pepre gamle bygninger med fargerik og prangende reklame er visuelt overgrep/støy.

 

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Takk for kjapp replikk, Alec - det er bare å innse at det er "pengene som rår" i den verden vi lever i nå for tiden...og for slike romantikkere som oss er tiden i ferd med å renne ut. men vi kan jo dokumentere så mye som mulig før det blir enda verre!

;o)

 

Takk for kommentar - og god søndag!

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar

Artig at du har tatt en pause fra fargene, og viser oss at du også kan boltre deg uten. Mye rekreasjon og kanskje litt nostalgi i denne sjangeren. Av de to bildene du viser velger jeg v2, litt mer struktur i mellomtonene gir god stofflighet.

 

(Synes at bildet hører best hjemme i arkitekturkategorien :) )

 

-bjarte.

 

Nå er ikke det HELT frivillig heller, at jeg tar sort-hvit bilder, Olav Bjarte. Det er det begredelige november-vær som nesten tvinger meg. Det er jo ikke lys om dagen og regnværet i tillegg gjør at jeg kun bruker (værtettet) Pentax K-50.

 

Og - jeg føler meg i hvert fall ikke trygg i mono-verden i det hele tatt, fordi 85% av mine bilder bæres av farger....!

:o/

 

Litt morsom med hvem som foretrekker hva av V1 og V2 - vi er så forskjellige alle sammen.

:)

 

Takker for kommentar!

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Flott dette, Walter:-) Likte v1 Sephia best, da jeg føler det er den mest tidsriktige fremstillingen. Når det gjelder reklame og alskens nye ting de dytter på og rundt gamle ærverdige bygg, så skulle det rett og slett vært straffbart.... Et stadig problem når en finner flotte arkitektoniske verker. Uansett, flott jobba og god søndag!

Lenke til kommentar

Flott dette, Walter:-) Likte v1 Sephia best, da jeg føler det er den mest tidsriktige fremstillingen. Når det gjelder reklame og alskens nye ting de dytter på og rundt gamle ærverdige bygg, så skulle det rett og slett vært straffbart.... Et stadig problem når en finner flotte arkitektoniske verker. Uansett, flott jobba og god søndag!

 

Takk også til deg, Pentaxen, for hyggelig kommentar her.

:)

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...