Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kvifor eignar eit pakkesvisja nett seg betre enn eit linesvitsja nett for skurfordelt trafikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et spørsmål på en øving som lyder slik: Kvifor eignar eit pakkesvisja nett seg betre enn eit linesvitsja nett for skurfordelt trafikk?

Men jeg skjønner ikke hva skurfordelt betyr, kommer ikke noe nyttig av å google det heller... Noen som vet hva det betyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du søker videre med "Packet switching", "Circuit switching" og "Data burst" så vil du kanskje finne det du leter etter. Hvis du ikke finner det ved hjelp av google så vil du finne svaret i "Computer Network - A top down approach".

Skrevet

Eg ser helst at du ikkje brukar slike verdensvev-forum for å komme fram til svara på øvingane mine, unge mann. Du finn det du leitar etter i boka.

Herman

Nå lette han ikke etter svar på spørsmålet som sådan, men en «oversettelse» av ordet skurfordelt. Håper likevel han kan finne det i boka også.

• Liker 2
Skrevet

Hehe ja det var når trafikken kom i "skurer", aldri sett noen bruke det ordet på den måten så tok litt tid før jeg skjønte det.

Skrevet

Hehe ja det var når trafikken kom i "skurer", aldri sett noen bruke det ordet på den måten så tok litt tid før jeg skjønte det.

Sånn blir det når du blander IT og nynorsk. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...