Anzure Skrevet 12. november 2014 Skrevet 12. november 2014 (endret) Min Dell-server driver å restarter seg uten videre om natten, jeg synes dette er litt merkelig. Jeg kan heller ikke endre på dvalemodus/hvilemodus innstillingene i strømalternativer, se bildet nedenfor. Det virker også som den faktisk restarter og ikke går i dvalemodus/hvilemodus fordi programmer som var oppe sist ble lukket. Grunnen jeg tror forårsaker dette er at man ikke har fullstendig tilgang i Remote Desktop. Uansett, hvordan fikser jeg dette ploblemet? Endret 16. november 2014 av waremanu
helsten2 Skrevet 13. november 2014 Skrevet 13. november 2014 Jeg kan heller ikke endre på dvalemodus/hvilemodus innstillingene i strømalternativer, se bildet nedenfor. Hva hvis du velger Endre avanserte strøminnstillinger? Burde finne Sleep innstillinger der:
Anzure Skrevet 13. november 2014 Forfatter Skrevet 13. november 2014 Som du skjer på to av bildene der er jeg nødt til å trykke på en knapp for å endre noe.
Syar-2003 Skrevet 13. november 2014 Skrevet 13. november 2014 Bruk heller 'høy ytelse' strøm planen . Ikke 'balansert'. Du sier jo det skal være en 'server' . Restarte om natten kan være OS maintenance, WU osv. Du må se igjennom task scheduler OS entrys. 1
Anzure Skrevet 14. november 2014 Forfatter Skrevet 14. november 2014 Ser ut som det fungerer bedre, takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå