Gjest member-296438 Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 Linjer så det holder, det kunne jeg like:-) Det ble en stor kontrast mellom benken og bygningene, som jeg synes er stilig. Disse gamle murbyggningene mot de kalde stålrørene som benken er laget av. God komp med herlig kameravinkel. God ide som er godt gjennomført. Flottingz!
Jan Høydal Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 (endret) Enig med Pentaxen her - du har fanget kontrastene mellom gammelt og nytt - med god bruk av komposisjonelle linjer. Pent! mvh Jan Endret 10. november 2014 av Jan Høydal
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. november 2014 Skrevet 10. november 2014 Hei Thor ! Veldig kreativt dette , jeg må også være enig med Pentaxen. mvh Alec
Thor'en Skrevet 11. november 2014 Forfatter Skrevet 11. november 2014 Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. :) Det var rett og slett ikke mulig å gå forbi disse benkene uten å få lyst til å gjøre noe ekstra ut av bildene. Kjekt at det falt i smak. Benkene var fantastisk flotte med utforming som en slange som ålte seg langs promenaden. Blanke og fine i rustfrie rør, men når sant skal sies ganske så hard å sitte på. Kontrasten til Gamlebyen var som det ble påpekt slående. Mvh Thor
CardinalGuzman Skrevet 14. november 2014 Skrevet 14. november 2014 Enig med samtlige andre kommentarer.
Anbefalte innlegg