DementedAlbino Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Barbone 1 Barbone 2 Har noen spørsmål om disse to kabinettene jeg håper dere kan svare meg på. -Er lyd kortet bra? -Hvor mange kort er der plass til? -Hvordan er skjermkortet? -Kan dere anbefale en fjernkontroll? Har sett på denne, men vet ikke hvor den kan kjøpes eller om den er noe bra. -Sist men ikke minst, noen andre kabinetter dere vil anbefale? Skal brukes som htpc, bare til info.
kain Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Hadde du trykket på den linja nesten nederst der det står detaljerte spesifikasjoner så hadde du finne ut at det er en agp port og en pci slot ledig på begge
kain Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Men for et seriøst svar så virker den litt gammel den har f.eks ikke mer en 533FSB og den kjører på 4xAGP en annen ting er at den har kun en ide kontroller integrert noe som er greit på den minste modellen men den største som har 2 stk 5 1/4 brønner så er for lite burde hatt 2 ide kontroller. Når det er sakt er det du som skal ha den og vet om du synes det er bra nok den har foresten et veldig tøft utsende i grunn litt bedre en shuttle sine. :nice:
norrick Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Sikkert greie barebones den tiden de kom ut men er utdatert i forhold til dagens barebones. Gå for en barebone med nyere chipsett (i865/875), AGP 8X, SATA(RAID), LAN og dual-DDR. Ser at komplett.no har en demobrukt barebone som til og med frister meg.
DementedAlbino Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Skrevet 30. oktober 2003 Synes Soltek sine ser bedre ut med den speilfornten. Noen som vet om de kommer med oppdaterte utgaver? En annen ting jeg lurer litt på. Om jeg kjøper et barbone system til socket A kan jeg bruke cpu og ram jeg har i maskinen nå, men er det mulig å få stille kjøling på en xp1800+ i et barbone system?
bambam Skrevet 30. oktober 2003 Skrevet 30. oktober 2003 Om jeg kjøper et barbone system til socket A kan jeg bruke cpu og ram jeg har i maskinen nå, men er det mulig å få stille kjøling på en xp1800+ i et barbone system? Du kan bruke cpu og ram, ja. Det er selvfølgelig mulig og få en stille kjøling til barebone'er også. Men pass på høyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå