Gå til innhold

Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 256M

worldin

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjøpte Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 256M i går , lurte på om noen mener jeg burde kjøpt et annet kort eller kansje fra en annen leverandør?det er ikke for sent å skifte på dette. burde jeg kansje kjøpt PowerColor Radeon 9600XT Bravo 256MB ? jeg vil ha 256 mb så jeg kjøper ikke kort med 128 minne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er 256Mb-versjonen klokket som? Siden prisen ikke er avskrekkende mye høyere enn for 128Mb-versjonen tenkte jeg det kanskje var tregere minne?

Hva får du i 3DMark01 og -03 med kortet? Hva slags PC har du ellers?

Skrevet
jeg kjøpte Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 256M i går , lurte på om noen mener jeg burde kjøpt et annet kort eller kansje fra en annen leverandør?det er ikke for sent å skifte på dette. burde jeg kansje kjøpt PowerColor Radeon 9600XT Bravo 256MB ? jeg vil ha 256 mb så jeg kjøper ikke kort med 128 minne

Hvorfor i alle dager angrer du på det kjøpet?

Sapphire sitt XT-kort er jo fett.

Om du dytter et Powercolor i maskina di så kommer

du ikke til å merke noen forskjell i hele tatt.

Skrevet

Skjønner ikke helt voffor du absolutt _må_ ha 256mb. Dette er bare en PR jippo fra produsentenes side. RAM'en på disse kortene pleier å være treigere og gir _ingen_ fordeler over sine 128mb brødre(søstre).

Jeg kan garantere deg at INGEN spill o.l kommer til å kreve 256MB i denne generasjonen (DX9) og innen 256MB blir standard så kommer dette kortet til å være gått over dato for lenge siden uansett...

Jeg hadde heller kjøpt et 128MB kort som faktisk har bedre ytelse enn 256mb versjonene.

-fluKe

Skrevet

nei.. det bør du ikke :) koster mer en det er verdt å returnere , returporto osv , ny porto .. og et anna radeon 9600 kort vil bare gi marginale forskjeller uansett.. kanskje om du skal overklokke mye men .. nei .. det er ikke verdt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...