Gå til innhold

Ny bærbar, undervisningsmateriell.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Eg har fått i oppgåve å finne nokre alternativ til ny maskin i klasserommet på jobb. Den er koblet til tavle sjølvsagt, så det er ingen krav om ein strålande god skjerm.

 

Ut fra det blir det stort sett brukt til powerpoint framvisning/redigering samt visning av videoklipp.

 

Det blei kjøpt ein maskin for eit års tid siden, men det blir for tregt. Legger eg videoklipp inn i powerpoint klarer den ikkje spille dette av utan lagging. Dette må eg ha i mapper utenom å kjøre manuelt kvar gong.

 

Mannskapet eg arbeider med er langt ifrå datakyndige, så desto enklare dei kan få det, desto enklare vert det for meg.

 

Krav til maskin må vera raskt og stabilt. Ting har ikkje tid til å henga i hytt og pine.

 

Min erfaring fra windows er at det blir tregare over tid, uansett. Å formatere og innstallere støtt og stadig er ikkje noko eg eller dei andre på plassen er interessert i. Så det må funka.

 

Så litt eksperthjelp frå nokon her hadde eg satt pris på. Kan godt få en del alternativ eg kan legga fram for arbeidsgiver.

 

Eg setter ein prislapp opp til 10.000kr.

 

-Robin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...