Gå til innhold

Norsk mousepad firma?


Anbefalte innlegg

Overflata er laget av en slags plast som ligner den i slike plastpermer i fine farger som ligner på de man kan få på skolen, de tynne greiene vet dere...

Det er noe av det samme som man kan få på reklamemusmatter faktisk! Det er bare helt utrolig hvor godt det funker når det blir lagt på plexin :)

Bildene kommer snart!!!

Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal legge dem ut!!!!!!!!!!(faktisk er jeg ikke noen erfaren forumbruker)

Først uploader du bildene til en server (med ftp), finnes mange som du får gratis plass på. Deretter legger du en link til bildene her på forumet.

Endret av StrongBad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd en del forskjellige musmatter(Everglide,Func,Icemat) og tror ærlig talt jeg kan lage/designe dem bedre... *grin*

Så her er spørsmålet: Hvis det dukket opp et norsk firma(mitt) som lagde musmatter fullt på høyde med(helst bedre enn) de "proffe" og kjente firmaene, vil dere da kjøpe de? Jeg vil helst være sikker før jeg investerer i noe...

Hadde tenkt å få prisen på cirka 2oo kr. Kanskje også mulighet for custom matter(egen logo/navn mm) etter hvert.

Håper dere svarer :!:

"Den norske drømmen" om å selge en plexiplate for 200 kr. og bruke en materialkostnad på 10 kr...

Ja man kan sikkert narre noen med dette men folk flest klarer nok å kappe sin egen musematte.

Hvordan hadde du tenkt å løse problemet med bruk av optiske enheter?

Hvis du legger noe under plexiplaten så vil musen bli veldig unøyaktig og legger du noe på toppen så er jo hele pointet borte.

"Kalde" musematter er også ubehagelige å bruke samt at de absorberer ikke håndsvetten og blir klissete å arbeide med.

Disse mattene har også en tendens til å bli ripete.

 

Mitt forslag som jeg selv har arbeidet med er å bruke en tykk gummimatte som blir pålimt finstrukturert filt, deretter så behandler man overflaten med teflon.

Matten får godt feste mot underlaget, blir ikke klissete og svett, matten er behagelig og varm samt at den har en ekstremt glatt overflate.

Blir overflaten slitt så er det bare å gi den en omgang til med teflonspray.

Lenke til kommentar
Hvordan hadde du tenkt å løse problemet med bruk av optiske enheter?

Hvis du legger noe under plexiplaten så vil musen bli veldig unøyaktig og legger du noe på toppen så er jo hele pointet borte.

"Kalde" musematter er også ubehagelige å bruke samt at de absorberer ikke håndsvetten og blir klissete å arbeide med.

Disse mattene har også en tendens til å bli ripete

 

Vent å se...

 

Kanke røpe alt vet du...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...