Gå til innhold

Strøket 2 ganger i finans og øk.styrin 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor han være troll? Det finnes faktisk mennesker med psykiske problemer der ute. Tro det eller ei. Ønsker TS lykke til på eksamen om ikke annet.

takk for at du tror på meg :ermm:

jeg studerer faktisk medisin grunnfag 60 stp ved Helsehøyskolen på nett, Lønn og personal 30 stp ved nki på nett, Regnskap og revisjon på Bi, og diverse småkurs :grin:

Itillegg jobber jeg deltid, får godt betalt timelønn så får det til å gå rundt for å si det sånt :thumbup:

P.s Jeg har ikke psykiske problemer :evil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor han være troll? Det finnes faktisk mennesker med psykiske problemer der ute. Tro det eller ei. Ønsker TS lykke til på eksamen om ikke annet.

takk for at du tror på meg :ermm:

jeg studerer faktisk medisin grunnfag 60 stp ved Helsehøyskolen på nett, Lønn og personal 30 stp ved nki på nett, Regnskap og revisjon på Bi, og diverse småkurs :grin:

Itillegg jobber jeg deltid, får godt betalt timelønn så får det til å gå rundt for å si det sånt :thumbup:

P.s Jeg har ikke psykiske problemer :evil:

 

nevnte jeg at jeg er gift og har 3 barn, 4. er på vei :ph34r:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det beste jeg råder deg til er å bare sette deg ned og begynne å lese. Matten 20% er veldig basic så du bør skaffe deg oversikt over derivasjonsregler osv. Eksamen er veldig lett og om du leser jevnt fram til eksamen så er nok en A på plass. Personlig er jeg ikke så flink i matte, men klarte å få en B på eksamen. I finanstyring er det veldig like oppgaver hvert år. Også tror jeg noen av oppgavene blir kjørt annethvert år, som f.eks oppgave med lineære avskrivninger til f.eks vår, og mest sannsynelig får man da kanskje saldo avskrivninger til høst, Org er det verste faget, men det er bare å begynne å pugge alle teoriene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...