Gå til innhold

-- SHIBARI CONFIDENCE --


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så først nå at det er FB varianten som er lastet opp. Denne holder jeg mye lysere ettersom den For***a bildekompressoren til FB tilfører mer sort og øker kontrast og metning.

 

Når det gjelder det uttrykksmessige - er jeg veldig glad for at håret ligger som det gjør. En ønsker seg gjerne et "hardere" uttrykk i disse bildene om en kommer fra "miljøet" - mens jeg kommer fra det fotografiske og ønsker å gjøre bildet fint - uten å være tannløst.

 

Derfor også den lange "introen" sammen med bildet. Har jo også fått rikelig med haters og rødstrømper som går amokk hver gang jeg legger ut noe - men det får stå sin prøve.

Lenke til kommentar

Vanvittig mye arbeid som er ilagt dette bildet. Bondage har jeg nok dessverre aldri forstått meg på. Men jeg liker det tekniske bak bildet. Det har ett sterkt uttrykk. Jeg er litt usikker på den veldig røde stolen i venstre hjørne, mulig den har en funksjon som jeg ikke ser. Kunne den kanskje vært litt mindre rød?

Lenke til kommentar

Det tar litt tid å utføre tauarbeidet ja - men i mitt tilfelle er det en del av det bildemessige uttrykket, og når en rigger som her - er en stort sett i flytsone. Eller det som kalles effortless concentration. Mye likt musiskere som spiller på en god jam....

 

Stolen lot jeg stå, fordi den er en del av resten av serien som heter "Stolen Moments". Og går nok litt utenfor komfortsonen til de fleste.

 

En Chesterfield skal være blodrød - og temmelig frisk i fargen. Takker for kommentaren :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Morsomme greier :-). Hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg nesten vært skråsikker på at modellen sover tungt her.. Men jeg blir litt usikker siden det ser ut som at hun holder hodet oppe.

 

Etter det jeg leser meg frem til, så kan Shibari oppleves både stimulerende og avslappende. Kanskje noe en burde ha prøvd selv? ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...