Gå til innhold

Større iPad kan være på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+132

Jeg er spent på hvordan en iPad med iOS skal bli en direkte utfordrer til surface pro 3 med Windows 8.1, som i bunn og grunn er en laptop med avtagbart tastatur.

 

Nettopp. Har den iOS som i eksisterende iPads blir den ingen utforder til MSSP3. Om enn tvilsomt, er det mulig den kommer med en hybrid-løsning mellom OS X og iOS?

Lenke til kommentar

 

Jeg er spent på hvordan en iPad med iOS skal bli en direkte utfordrer til surface pro 3 med Windows 8.1, som i bunn og grunn er en laptop med avtagbart tastatur.

Nettopp. Har den iOS som i eksisterende iPads blir den ingen utforder til MSSP3. Om enn tvilsomt, er det mulig den kommer med en hybrid-løsning mellom OS X og iOS?

 

 

Det ville overrasket meg. OS X er ikke laget for touch i det hele tatt.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er spent på hvordan en iPad med iOS skal bli en direkte utfordrer til surface pro 3 med Windows 8.1, som i bunn og grunn er en laptop med avtagbart tastatur.

Nettopp. Har den iOS som i eksisterende iPads blir den ingen utforder til MSSP3. Om enn tvilsomt, er det mulig den kommer med en hybrid-løsning mellom OS X og iOS?

 

 

Det ville overrasket meg. OS X er ikke laget for touch i det hele tatt.

 

 

Men det er kanskje noe de vurderer? De vil vel etterhvert få touchskjerm på macbooks og lignende, kanskje?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

holy shit as den der må faen være knall

jeg har en benq den er svær men den funka med laser og var ute av sortimange gikk billig 120 tom 4;3 lekker

 

tenke å ha en ps3 super slim rebug på den greia der nice grafikk å usb jbod lan spel fy faen fikk faen lyst på den jævla greia

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...