Baini Skrevet 31. oktober 2014 Skrevet 31. oktober 2014 Hei, har nylig oppgradert skjermkortet mitt, og etter det har jeg fått 3 BSOD som ikke sier det samme. Så er litt forvirret og irritert siden det aldri er morro å få BSOD. Jeg har tested RAMen med Windows Memory Diagnostics og den fikk ingen feil. Datamaskinen består nå av: Asus P8Z68-V PRO Intel Core i5 2500K kjølt av Noctua NH-DH14 klokket til 4.5Ghz 2x4GB Corsair XMS3 1600 Mhz DDR3 CL8 RAM moduler Skjermkortet var Asus 6950 DirectCU 2 men ble byttet til MSI GTX 970 Gaming 4G PSU er Corsair HX850W Vedlagt ligger minidumpene, da jeg ble forvirret av de nye sidene til Microsoft og i tillegg er internettet mitt rimelig tregt. Skjermkortet ble byttet 19.09 og første BSOD var 13.10. Minidumps.zip
Sampson Skrevet 31. oktober 2014 Skrevet 31. oktober 2014 Skjer ofte i sammenheng med hardware bytte det her, du kan prøve å resette bios
Baini Skrevet 1. november 2014 Forfatter Skrevet 1. november 2014 Ok, vil prøve å gjøre dette om ikke alt for lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå