Archeron Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 Jeg har en Nexus 4 som begynner å bli full (kun 16gb). Jeg observerer at Camera-mappa mi inneholder drøyt 2.5Gb bilder og film, og alt er samtidig online i Google+ via Photos-appen til Google. Jeg vil gjerne flytte alt det gamle rasket, som jeg gjerne vil ta vare på, bort fra mobilen og opp i Google-skyen. Og jeg vil gjerne gjøre dette uten at det blir rot i bildearkivet i Google+. Hver gang jeg prøver å slette noe lokalt får jeg jo beskjed om at jeg er i ferd med å slette det "everywhere", og det vil jeg jo ikke. Noen som har tips? Er det bare å flytte alt over til Drive, uten at det blir rot i gallerier og sånt?
madmats Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 Clear space on your device but keep your photos and videos saved in Google+. Open the Photos app . Touch the menu icon at the top left > On Device. Touch and hold the photo or video you want to delete > trash icon . (fra https://support.google.com/plus/answer/1304803?hl=en )
Archeron Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Skrevet 27. oktober 2014 Takk! Det var NØYAKTIG det jeg hadde lett etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå