Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Begrenset nettverk eller uidentifisert nettverk


Anbefalte innlegg

Hei.

 

De siste par dagene har jeg fått problemer med nettverket. Jeg bor på hybel og deler nettverk med mange andre. Ingen av dem har problemer. Heldigvis har en av dem trådløs router som jeg kan koble til og da fungerer det, men vil jeg bruke kabel-forbindelse, da det er raskere.

 

Dette har altså bare oppstått de siste dagene, først sto det uidentifisert nettverk, men i ettermiddag har det stått begrenset nettverk. Ser en del andre som har hatt problemer med dette på windown 8 og jeg prøvde å følge denne guiden, noe som fungerte fint helt til jeg skulle ta backup av et nummer i "value boksen" vist på bildet i vedlagt fil.

 

Her står det ikke nummer.. Så enten om noen forklare hvorfor det ikke står noe nummer der, hvordan jeg kan finne så jeg kan prøve denne guiden videre, eller har andre tips til hvordan jeg kan løse problemet?

 

 

 

 

 

 

post-296463-0-11787400-1414011071_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I den aktuelle boksen kan du sette en "fake" MAC adresse,

at den er blank er det som er normalt.

 

Dersom du ønsker å lese ut den ekte MAC adressen, kan du f.eks se i BIOS, da enkelte BIOS'er lister dette.

 

Alternativt, burde "ipconfig /all" gi deg MAC adressen=Physical Address, dersom du ikke har endret den via bildet du postet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...