Malmern Skrevet 22. oktober 2014 Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Hei,hver gang jeg prøver å åpne Messenger appen får jeg beskjeden"Session Expired. Please log in again."Har prøvd å logge ut og inn igjen på Facebook appen uten hell.FB appen i seg selv fungerer fint,virker også som at Messenger får beskjedene da jeg kan se de når jeg drar ned notification baren.Siste utvei er å fjerne FB autoriseringen til telefonen min,men aner ikke hvordan jeg gjør det? Endret 22. oktober 2014 av Malmern
Janbanan123 Skrevet 22. oktober 2014 Skrevet 22. oktober 2014 det gjør du i innstillinger og konto informasjon
Battaman Skrevet 22. oktober 2014 Skrevet 22. oktober 2014 Har du prøvd å avinstallere/reinstallere Messenger? Det kan være det fikser det.
Malmern Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter Skrevet 22. oktober 2014 (endret) det gjør du i innstillinger og konto informasjon Edit: Fant det nå, ignorer det som står under. Edit 2: Gjorde begge deler og det fungerte, takk for tips! På telefonen eller på pcen? Er ihvertfall ingen kontoinformasjon på telefonen. Under settings er det: "General settings" "Notification settings" "Chat heads" "Other settings" På pcen får jeg opp følgende: "Generelt" "Sikkerhet" "Personvern" "Tidslinje og tagging" "Blokkering" "Varsler" "Mobil" (Der kan jeg kun slette telefonnummeret, ikke telefonen) "Følgere" "Applikasjoner" "Annonser" "Betalinger" "Dashbord for brukerstøtte" "Videoer" @Battaman Skal prøve det. Endret 22. oktober 2014 av Malmern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå