Jan Høydal Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Jeg digger moody kirkegårdsbilder Synes dette ble spennende på sin spesielle måte med bi-color effekt og nordlys. Personlig synes jeg det lyse korset til venstre stjeler vel mye oppmerksomhet. Foreslår enten fjerning, eller skifte av farge mot f.eks den brune valøren som i steinen til høyre? mvh Jan
Jod-R Skrevet 21. oktober 2014 Skrevet 21. oktober 2014 Et spesielt bilde, og flott på mange måter. Men synes at selve forgrunnen er vel rød, hadde vært interessant å sett en mer kjølig hvitbalanse der.
hdlarsen Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Skrevet 21. oktober 2014 Tusen takk for kommentarer. Jeg har brukt en lighter for å få til litt lys i forgrunnen. Derfor det varme rødlige lyset. Har flere versoner med kaldt lys også, men jeg likte dette best. Mvh Harald
Jod-R Skrevet 22. oktober 2014 Skrevet 22. oktober 2014 Hmm, kunne kanskje ha blitt bedre hvis lyskilden var i bildet som ei forklaring på hvorfor det er så rødt. Hatt ei minnelykt eller noe sånt stående fremme.
Anbefalte innlegg