Gå til innhold

[Løst] Logitech Gaming Software


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe G710+ og G502 eller G400 men lurer på hva som er mulighetene i Logitech Gaming Software. Er det mulig å:

 

 

- Programmere makroknappene på G710+ til å bytte til en annen profil til G502/G400 uten at musa hakker/stopper opp

 

- Programmere knappene på musa til å fungere som en DPI clutch (bytte til lavere/høyere DPI mens jeg holder inne knappen)

 

- Bruke DPI clutch'en uten at musa hakker/stopper opp

 

 

Helst vil jeg også vite om det er noen problemer med Logitech Gaming Software. Hender det at den kræsjer/henger seg opp midt i spillinga?

Endret av The Priest of YouTube
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har G710+ og G700s

 

- Programmere makroknappene på G710+ til å bytte til en annen profil til G502/G400 uten at musa hakker/stopper opp
Jeg vil da tro at en G502 har innebygde knapper/macro for å byte profiler? Men det ser ut som du kan gjøre det med makro knapper på tastaturet, om det hakker vet jeg ikke. Men skulle ikke tro at det ville gjøre det.

Jeg tok et screenshot så kan du selv se mulighetene du har når det kommer til musfunksjoner via tasturet.

- Programmere knappene på musa til å fungere som en DPI clutch (bytte til lavere/høyere DPI mens jeg holder inne knappen)

Aldri vært borti den problemstillingen, det jeg vet at du kan knytte to knapper til å justere den opp og ned. Du stiller inn de forskjellige DPI nivåene via Logitech Gaming Software.

Ser ikke ut som det er mulig å gjøre det du spør etter.

- Bruke DPI clutch'en uten at musa hakker/stopper opp

Mer eller mindre samme svar som jeg kom med i det forrige spm ditt

Helst vil jeg også vite om det er noen problemer med Logitech Gaming Software. Hender det at den kræsjer/henger seg opp midt i spillinga?

Fungerer fint og har ikke hatt noen nevneverdige problemer med programmet.

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kan bare svare for G502.

 

- Programmere knappene på musa til å fungere som en DPI clutch (bytte til lavere/høyere DPI mens jeg holder inne knappen)

 

På g502 er det en knapp du kan holde inn for å bytte dpi (som er forhåndsinnstilt til det du vil, default er lav dpi). Det er også 2 knapper godt tilgjengelig for å justere dpi opp og ned, du kan lage flere profiler med forskjellige settings (eller ha forskjellige profiler til forskjellige spill).

 

- Bruke DPI clutch'en uten at musa hakker/stopper opp

Med claw grip er det null problem da tommelen brukes til å holde inn "clutchen". Aldri opplevd at den stopper opp eller beveger seg ustødig.

 

Helst vil jeg også vite om det er noen problemer med Logitech Gaming Software. Hender det at den kræsjer/henger seg opp midt i spillinga?

Ikke hatt noen problemer, en av de første dagene jeg brukte G502 greide jeg å klikke feil og fikk skyhøy dpi, tok 2 sekund å tabbe ut og fikse det i programmet da jeg hadde glemt hvilken knapp det lå på :ph34r:

 

Kan anbefale G502 på det sterkeste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...