Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet var knall bra og underholdende de første dagene. Meeeeen må si meg voldsomt skeptisk til combat og travelling tid. Så langt er det ikke moro med ping pong, og jeg ser ikke helt hvordan det skal fungere i det store og hele. Heldigvis er det såpass tidlig og jeg forstår jo ikke så mye enda.

 

Men entusiasmen forsvant like fort så den kom, det spørs vel om jeg kommer til å forsette etter gratisdagene.

Lenke til kommentar

Spillet var knall bra og underholdende de første dagene. Meeeeen må si meg voldsomt skeptisk til combat og travelling tid. Så langt er det ikke moro med ping pong, og jeg ser ikke helt hvordan det skal fungere i det store og hele. Heldigvis er det såpass tidlig og jeg forstår jo ikke så mye enda.

 

Men entusiasmen forsvant like fort så den kom, det spørs vel om jeg kommer til å forsette etter gratisdagene.

Travelling time er essensielt i det det skal lønne seg og ha utposter i umiddelbar nærhet til din hjemmeplanet. Du bør være i stand til å forsvare det utpostene du erverver.

 

Hva går skepsisen din ut på ift combat?

Lenke til kommentar

Fredag ble spillet patcha, og en av de nye tingene som kom på plass er muligheten til å chatte med hele universet. Fra før hadde man muligheten til å chatte med kvadranten og alliansen din. Aktiviteten må kan sies å ha økt etter denne forandringen.

 

Ellers har det blitt små endringer på noen oppdrag, justeringer på interface og betalingsmetoder.

Lenke til kommentar

Fredag ble spillet patcha, og en av de nye tingene som kom på plass er muligheten til å chatte med hele universet. Fra før hadde man muligheten til å chatte med kvadranten og alliansen din. Aktiviteten må kan sies å ha økt etter denne forandringen.

 

Ellers har det blitt små endringer på noen oppdrag, justeringer på interface og betalingsmetoder.

Aktiviteten har økt ja, og man blir jo også kjent med flere andre også :) Greit å se at det jeg masa litt om de to-tre første dagene endelig kom :) De som har laga spillet er også innom der av og til å chatter med oss, svarer på spørsmål osv. :)

 

Funker det i Opera?

Jepp! Spiller det selv med Opera, har så godt som aldri hatt noen problemer det med :)

Lenke til kommentar

Siste dråpe var da jeg ble angrepet for første gang. Heldigvis for meg ble ikke forsvarsflåten jeg hadde satt opp spesifikt for outpost defending sendt - forstår ikke hvorfor men den var i alle fall idle og satt på defend.

 

Så jeg mistet en outpost, jeg tok den igjen noen minutter etterpå. Så angrep han igjen en halvtimes tid etterpå uten at jeg forsvarte fordi jeg visste at flåten hans var hakket større en min. Så da splittet jeg flåten min opp i 4 og tok 4 outposter av han. Og dette her ping pong systemet skal være moro? Jeg gjorde i alle fall mer skade på han siden outposter går ned en level når de blir tatt ? Regner med han tok de tilbake når flåten hans var hjemme igjen - men jeg har ikke logget inn mer for å sjekke. Slik kunne vi jo holdt på til en av oss var trett og ikke gadd mer?

 

Det er klart jeg ikke forstår alt og jeg ser nok ikke det store bildet her, men jeg sluttet på flekken etter jeg fant ut hvordan angrep og forsvar fungerte. Det falt ikke i smak for å si det mildt. Som egentlig var vanvittig synd, for det var veldig mange andre ting som var helt topp med spillet.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Crispin: Du må huske at det kun er et par uker siden spillet gikk "live". Jeg forventer i hvert fall ikke et velbalansert spill med en gang. Potensialet til spillet er stort, men man bør gi det litt tid. Kanskje det er mer tilfredstillende etter et par mnd?

 

Når det er sagt, så ser jeg jo de samme tingene du ser, men velger å være litt tålmodig. Det sosiale spiller også en stor rolle når jeg velger spill, og i AD2460 er det et trivelig, og veldig hjelpsomt, miljø. Alle de som har spørsmål angående spillet får et svar, og det er veldig mange som er aktiv i chatten til alle døgnets tider. Spillmekanikken er langt ifra perfekt, men siden det sosiale aspektet og potensiallet i spillet er så bra, så velger jeg å gi det litt tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...