Gå til innhold

Sjekk ut Tek.nos nye design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi liker veldig godt dagens design vi også, men har savnet en mer informativ forside med plass til ting som nyhetssveip og tjenester, samt en bedre opplevelse på mobilen, så det er vårt hovedfokus nå :)

 

Ellers er jeg helt enig i at Diskusjon.no kunne vært mer brukervennlig og moderne i formen. Vi har pleid å basere oss på InvisionBoards standarddesign, da det er mye jobb og vedlikehold om man skal gjøre en egen vri. Men vi tar med oss innspillet ditt videre!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Synes det manglet litt luft i det nye tek designet, hva diskusjon angår så er jeg fornøyd slik det er. Eneste jeg sliter med er quote systemet, men det vel mer bruker feil enn system feil :p

Lenke til kommentar

Veldig pent, men jeg savner også muligens litt mer luft i designet. Vil Gamer.no også få dette designet? Hadde også vært fint med en liten oppussing av Diskusjon.no ja!

Hei

 

Takk for innspill! Det er flere som ønsker mer luft, så vi skal se hva vi kan gjøre for å få til dette.

 

Vi har ikke bestemt om Gamer skal få denne designen eller beholde dagens, det er litt opp til redaksjonen.

Endret av SiR0
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...