Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med å knytte meg


Anbefalte innlegg

Hei. Er en jente i 20 åra som møtte en bra fyr for ca 2-3 måneder siden. Jeg bor på kollektiv og han bor rett over gangen. Vi har vært mye sammen og noen dager er det veldig bra, andre dager får jeg en dårlig følelse. Jeg har hatt ganske dårlig erfaring med det å binde meg til noen og gå inn i et forhold. Jeg er så redd for å bli for knyttet til noen at jeg går ut av det før noen eller jeg kan bli såra. Nå har jeg klart å gjort det med denne gutten også. Det føles riktig, men samtidig veldig feil. Nå som jeg har fått litt erfaring vet jeg mer hva jeg vil ha i et i forhold og jeg veier hele tiden opp og tenker absolutt alt for mye. Mer enn normalt.

 

Jeg tror jeg forvirrer fyren totalt. Er bare helt håpløs. Jeg forvirrer meg selv nesten like mye som jeg forvirrer andre. Og det gjør meg utrolig sliten. Er det vanlig å snakke med noen om slike ting som dette? Jeg prøver liksom å se på videor på youtube og hjelpe meg selv til å tenke på en annen måte. Jeg tror liksom ikke på forhold, og jeg er redd for at den lille fighteren min er helt borte. Er det vanlig å snakke med noen om dette? er redd for at jeg aldri kommer til å klare å holde på en gutt fordi jeg bare pusher folk unna.

Jeg har snakket med han om dette. Og jeg tror han blir veldig usikker når jeg åpnet meg om dette. Han har aldri vært i noe forhold og er vant til å dra ut på byen og ha one nights stands. Føler på en måte at han ikke er klar for en som har så mye erfaring som meg. Virker som han aldri har blitt såret heller.
Noen som har erfaringer og råd om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høres ikke ut som du er ikke klar for forhold enda, jeg holder også på sånn med en skokk jenter hver gang jeg blir singel. For meg er det mest det at jeg ser hvor såret jenter blir når forhold ender, og jeg blir så lei meg av hele greia at jeg tenker at "neste gang skal jeg finne ei jeg slipper å dumpe for dette var ordentlig kjipt". Så går det minst 2 år før jeg våger gå inn i forhold igjen. Møter masse jenter som sikkert kunne vært kjæresten min men klarer ikke bli seriøs med dem. Men plutselig så skjer det, etter alt ifra 1.5-2 år.... da er det ei som slipper gjennom og alt er fryd og gammen på nytt :p

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...