Gå til innhold

Adobe after effects - går det ikke å kjøpe det?


Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg dette til macen og mener jeg tidligere har funnet det i app store. Mulig jeg husker feil, men det er ihverfall ikke der nå.

 

På Adobe finner jeg ingen enkel "kjøp nå" link, kun ulike abonnement for diverse pakker. Vel, jeg trenger kun after effects og ønsker å kjøpe det på vanlig måte :-)

 

Er ikke det mulig lenger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1.

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg dette til macen og mener jeg tidligere har funnet det i app store. Mulig jeg husker feil, men det er ihverfall ikke der nå.

 

På Adobe finner jeg ingen enkel "kjøp nå" link, kun ulike abonnement for diverse pakker. Vel, jeg trenger kun after effects og ønsker å kjøpe det på vanlig måte :-)

 

Er ikke det mulig lenger?

Det er ikke mulig å kjøpe lenger nei. Du kan dog abonnere på enkeltprogrammer hvis du ikke trenger hele pakka. Eneste mulighet utenom det er vel å gå på ebay og kjøpe en tidligere versjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...