Borger___ Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Får feilmelding når jeg prøver å slette mail fra en imap konto på min iphone: Kan ikke flytte melding Vet jeg har hatt dette problemet før med en annen konto, da kjørte jeg denne oppskriften: http://www.netchimp.co.uk/webdesign/iphone-ipad-ipod-touch-tips/iphone-unable-to-move-message-to-trash-imap/ , å det funket som bare juling, men nå funker det altså ikke.. Andre tips/erfaringer?
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Hvillken eposttjeneste bruker du? Oppstod feilen etter oppdatering av iOS? Har du forsøkt å slette kontoen fra telefonen og sette den opp på nytt?
Borger___ Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Skrevet 9. oktober 2014 Hvillken eposttjeneste bruker du? Oppstod feilen etter oppdatering av iOS? Har du forsøkt å slette kontoen fra telefonen og sette den opp på nytt? Hva mener du med "eposttjeneste" ? Har nylig satt den opp, etter iOS oppdateringa..
Battaman Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Bruker du Gmail, Hotmail, AOLmail, Yahoo!mail, jobbmail eller noe annet?
Borger___ Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Skrevet 9. oktober 2014 Bruker du Gmail, Hotmail, AOLmail, Yahoo!mail, jobbmail eller noe annet? Har eget domene (post@navnet-på-websiden-min.no)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå