Gå til innhold

[Løst] Avinstallering av Bygg hus med Mulle Mekk


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal avinstallere Bygg hus med Mulle Mekk, og jeg støter på noen problemer. Jeg får opp feilmeldingen;

Prosessen får ikke tilgang til filen fordi den brukes av en annen prosess.

 

Jeg har søkt rundt og funnet ut at det skal fungere å avinstallere det hvis man går i sikkermodus, men finner ikke ut hvordan man gjør det på Windows 8.1.

 

Noen som evnt. vet andre løsninger på problemet, eller hvordan man går i sikkermodus?

 

(I den lille brosjyren, som kommer med spillet, står det at man kan avinstallere programmet manuelt, men vet ikke om det fungerer. Noen som har prøvd det?)

 

Tusen takk for hjelp på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Start msconfig.exe, velg fanen oppstart og sikker modus. Trykk ok og restart. Litt usikker på hva det heter på norsk da jeg har engelsk utgave.

ok takk :)

men vil sikkermodus være avslått neste gang jeg skrur på maskinen etter jeg er ferdig med det?

 

(forresten finner ikke msconfig.exe ?)

Endret av kriben17
Lenke til kommentar

Jeg får opp samme feilmelding i sikkermodus også..

Jeg skal prøve å avinstallere den manuelt.

 

Det står i brosjyren:

Hvis du IKKE har CDROMplate, må du avintallere manuelt. Fjern mappen som ble installert ved å åpne Macintosh HD og dobbelklikke på mappen som heter Levende, og slett mappen "Bygg hus med Mulle Mekk". Du må også slette ikonet "Bygg hus med Mulle Mekk" (*Denne ligger ikke på pc'en min av en eller annen grunn, men den gjorde det for noen dager siden (Ble slettet av seg selv?)*) fra skrivebordet. I mappen System:programfiler finnes det en tekstfil som heter "LBfamily.ini". Åpne den med for eksempel programmet "Enkel tekst" og slett avsnitter "Bygg hus med Mulle Mekk" (*Finner ikke denne filen heller*)

 

Tror dere det kommer til å fungere? Siden jeg mangler noen av filene?

Endret av kriben17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...