Gå til innhold

Fra høstlønn til f.o.m.-Sandbox-1333


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pen høstfremføring dette Roar. Synes du har ristet godt i ACR og PS her med tanke på gode farger og kontraster. Men jeg er også veldig svak for sandkasse versjonen - den var virkelig creepy - som et enøyd udefinerbart dyr.

Var ikke klar over at man gikk glipp av en del med det billigste abonnementet av CC. Rett før jeg hev meg på ser du (bruker CS6). Hmm .. her må jeg lese meg opp litt. Vet du om det finnes en oversikt mellom hva som finnes i PS i de ulike abonnementene?

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Pen høstfremføring dette Roar. Synes du har ristet godt i ACR og PS her med tanke på gode farger og kontraster. Men jeg er også veldig svak for sandkasse versjonen - den var virkelig creepy - som et enøyd udefinerbart dyr.

Var ikke klar over at man gikk glipp av en del med det billigste abonnementet av CC. Rett før jeg hev meg på ser du (bruker CS6). Hmm .. her må jeg lese meg opp litt. Vet du om det finnes en oversikt mellom hva som finnes i PS i de ulike abonnementene?

mvh

Jan

 

Jeg har nok ikke sjekket de dyrere versjonene nøye. De oppgis også å være for bedrifter. Men jeg så at det var mye enkeltprogrammer man kunne ta separat i tillegg for priser for hver enkelt for å legge til i den billigste. Kan sikkert være en god løsning for de som har spesielle behov.

Gå til Adobe.no og sjekk det ut.

 

Roar

Lenke til kommentar

Org: Jeg mener å spore en endring i uttrykket etter nyinvesteringene, en endring som jeg (Puristen) synes kan helle litt mot det bedre, - et klarere, mer briljant bilde. Dette nevnt uten forkleinelse på noen måte av tidligere produkter, og endringen påvirker ikke din signatur i det hele tatt.

 

Lønnetreet er blant de mest "flammerike" om høsten, og kan være en fryd å bryne seg på i forskjellig lys. Pen sløring!

 

Vh.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Så kommer høsten.... Mye fine farger i høsten, noe som du formidler fint her. Som vanlig sitter komp og lys som et skudd når det kommer fra deg. Er også svak for v2 som får frem formene i bladet på et fin måte. Er jo litt svak for monochrome jeg da:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...