Gå til innhold

hvor lære russisk?


Formula90

Anbefalte innlegg

Hei

 

lastet ned en lærebok for å lære russisk, den var på engelsk. så ble vanskelig å lære seg.

 

noen som veit om noe kurs eller norsk nettsted man kan lære seg russisk?

 

 

Har veldig mange russiske sjafører på jobb, så blir veldig ofte tegnespråk. i tilegg er det et veldig tøft språk å kunne :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg falt litt av lasset her - man har efter xx år med engelskundervisning problemer med å forstå et engelskbasert russiskkurs - men man ønsker (og regner med å klare) å lære seg russisk ?

 

Addendum:

Her kan det riktignok påpekes at om den aktuelle "boken" er gratis, er det slett ikke sikkert at den er fornuftig skrevet - jeg har selv vært ute for dataartikler som tilsynelatende var skrevet på engelsk, men som jeg måtte lese på tysk, siden det var det reelle sproget brukt.

Endret av akroev
Lenke til kommentar

de forteller at det kommer russisk og :) har testet litt med fransk nå. virker veldig bra! blir å fortsette å se om jeg klarer å lære meg fransk, så fårjeg bare vente litt med russisk.

 

noen som veit om det finnes noe måte å prate med noen som snakker fransk/russisk på skype? tror jeg lærer mye ved å snakke språked med noen andre

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

 

Nettsiden duolingo er ganske bra, men har ikke mulighet for norsk -> russisk, bare engelsk.

 

 

så ikke ut som de hadde russisk.. :/

 

Russisk er under utvikling på Duolingo, så det kommer forhåpentligvis ut i Beta veldig snart (venter på det selv). Jeg lærer spansk og irsk på den siden, og den er virkelig fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...