Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Altså jeg liker en gutt veldig godt. Og han vet at jeg liker han. Vi snakker ganske mye sammen, men han snakker med en annen jente også. Jeg vet ikke hvor ofte de snakker sammen da. Men jeg er redd for at han sier vennen til hun også.

 

Jeg møtte bestevennen for litt siden og han sa at han ikke har et "crush" på oss begge. Men han liker best å snakke med meg, for da kan han vær mer seg selv.

 

Jeg snakket med han jeg liker på telefonen en gang. Vi snakket faktisk i over 1 time. Altså jeg hadde aldri giddet og snakke med en gutt jeg ikke liker over 1 time.

 

Jeg har også spørt om å være med han 2 ganger, men han sa nei.

 

Sååååå hmmmm jeg vil at han skal like meg, ikke henne :( sååå hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg har også spørt om å være med han 2 ganger, men han sa nei.

 

 

Nøyaktig hva "spurte" du han om? Spørte på som i: Skal vi være kjærester? Eller være sammen som i tilbringe tid sammen?

 

Uansett vil jeg anbefale en ting: Go big or go home. Kjør på, livet er for kort til at du skal dvele på ting. Eventuelt bevis for han at du er den han burde satse på :)

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har også spørt om å være med han 2 ganger, men han sa nei.

 

 

Nøyaktig hva "spurte" du han om? Spørte på som i: Skal vi være kjærester? Eller være sammen som i tilbringe tid sammen?

 

Uansett vil jeg anbefale en ting: Go big or go home. Kjør på, livet er for kort til at du skal dvele på ting. Eventuelt bevis for han at du er den han burde satse på :)

 

 

 

spørte om jeg kunne tilbringe tid med han sefølgelig. men takk for svaret :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...