Gå til innhold

Problemer med Thomson Lyra mp3-spiller


Anbefalte innlegg

Jeg har en Thomson Lyra mp3-spiller. Jeg har koblet til riktig, installert riktig software, prøvd forskjellige innstillinger osv...

 

MEN: Uansett så blir ikke lyden skikkelig. Når jeg spiller av på mp3-spilleren så hører jeg bare skurre- og klikkelyder, omtrent som jeg skulle prøve å spille av ei tilfeldig datafil.

 

Noen tips om hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemet selv. Den klikker viss mp3 filene har feil bitrate. Husker ikke hva den skal vær men gå inn i innstillingene og sett Real Jukebox til å konvertere filer som har feil bitrate. Husker ikke akkurat hvor innstillingen er men du finner den fort bare du blar litt

 

Lazarus

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-21 20:51, kaksa skrev:

hallo...

har hatt omtrent samme probleme sjøl...

fra 192 kb og oppover blir det skurring...

eg konverterer no filene før eg fører dei over..

men eg greier ikje å føre over i win 2k eller XP so ej måtte innstalere 98SE også... (no kjøre ej 98SE og win2k)



Det er vel ikke akkurat en genistrek å legge innpå filer med bitrate på 192 og oppover på en thomson MP3 spiller? har ikke den bare 64 MB?

 

Pleide alltid å komprimere sangene ned til 128 før jeg la de innpå jazpiper'en, for å få flest mulig sanger innpå. (hører ikke forskjell på 128 og 192 allikevel...)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...