Gå til innhold

Beste miniabonnement? Ønsker å bytte ut OneCall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er muligens Xito aktuelt med et av disse abbo ?

 

post-183038-0-82857900-1411750784_thumb.pngpost-183038-0-01242600-1411750795_thumb.png

 

Hvis du vil ha tilsvarende som onecall har kan jeg absolutt anbefale talkmore (Kan verve deg slik at vi begge får to måneder gratis uten binding.). Har hatt begge to (har nå talkmore) og er forsåvidt mer fornøyd med de.

 

Det var litt feil med saldo og slike ting men ble rettet opp når jeg påpekte det hver gang, dette var når de var nyoppstartet. Talkmore har jeg aldri hatt noe problemer med...

Endret av MrAvionics
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Så nylig på tv at OneCall samarbeider med Bymisjonen, noe som går utenfor grensene av hva jeg ønsker å støtte.

 

Så hva er det billigste abonnementet man kan få hvis det er snakk om svært få sms og ringeminutt i måneden?

Er det virkelig et problem at de samarbeider med Bymisjonen? Du skal få lov til å ha din mening og du trenger ikke svare på spørsmålet, men jeg lurer veldig på hva som plager deg med akkurat det? Gjør Bymisjonen noe du ikke liker? Trodde de stort sett hjalp fattige folk og folk som har problemer.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Regner med bymisjonen misjonerer, noe som virkelig gjør verden til et dårligere sted (har førstehånds erfaring med det). Om de hadde gjort alt de gjorde uten å spre løgn og lure mennesker så hadde de hatt en god sak. Jeg synes det er kynisk av dem å utnytte de svakeste i samfunnet.

 

Skal sjekke ut Xito, virker som noe av det bedre innen miniabonnement! Talkmore Link kan være aktuelt også.

 

Takker for svar.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

HVIS prisen for ditt bruk ender ca det samme på talkmore link og xito så ville jeg valgt talkmore pga kundeservice.

 

Chili mobil er ogsa et alternativ. Der koster det 29 øre i minuttet (19 øre i 30dgr om man fyller på 399 eller mer)

 

Man får også 100 kroner de første 5 gangene man fyller på kortet hvis man overfører nummer fra tidligere operatør.

 

Så det er nok og velge mellom sikkert mange flere operatører også som jeg ikke har oversikt over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Regner med bymisjonen misjonerer, noe som virkelig gjør verden til et dårligere sted (har førstehånds erfaring med det). Om de hadde gjort alt de gjorde uten å spre løgn og lure mennesker så hadde de hatt en god sak. Jeg synes det er kynisk av dem å utnytte de svakeste i samfunnet.

 

Skal sjekke ut Xito, virker som noe av det bedre innen miniabonnement! Talkmore Link kan være aktuelt også.

 

Takker for svar.

OK, så du REGNER med det, så da kan du dømme dem på en antagelse? Ok, det er opp til deg, men for meg er det ikke Bymisjonen som taper på dette. Men det er off topic. Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
OK, så du REGNER med det, så da kan du dømme dem på en antagelse? Ok, det er opp til deg, men for meg er det ikke Bymisjonen som taper på dette. Men det er off topic.

Vent litt, mener du at jeg ikke kan regne med at bymisjonen driver med misjonering? Hva blir det neste, Tine Meierier driver ikke med foredling av melk?

 

Jeg ønsker enkelt og greit ikke å være kunde hos et selskap som samarbeider med misjonerende organisasjoner da jeg selv vet hvor skadelig misjonering kan være. Er ikke noe mer rart med det enn det.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Tror jeg skal bytte til One Call! Da får jeg et rimelig abonnement med god kundeservice - samt at jeg kan støtte bymisjonen i deres arbeid. To fluer i en smekk. Toppers - takk for rådet Abigor :)

Hvis du ønsker å støtte misjonering kan du gjøre det direkte ved å gi dem penger.

 

Misjonering er kynisk i alle tilfeller, men spessielt når de angriper de svakeste i samfunnet.

 

Mulig jeg går får talkmore fremfor xito da. Blir uansett liten forskjell i dette sjiktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...