Gå til innhold

Faen, jeg kjøpte Annex A - hva skal jeg ha?


Anbefalte innlegg

Hei og hopp.

 

Jeg har nextgentel og superrouteren deres, inteno-et-eller-annet-trash. Jeg har en iPad og en Windows PC.

 

Heeeeele tiden, så faller nettverksforbindelsen ut, eller jeg kan ikke logge meg på, eller det er noe annet tull.

 

Så satte jeg intenoen i bridge med en ASUS RT-A66U Zim, zalabimbom-whatever, det funka sånn en liten stund.

 

Og så falt jeg faen meg ut igjen, og fikk feilmeldinger og jeg vet ikke hva, så da gadd jeg ikke mer. Fant ut at jeg skal selge den routeren, og bestilte en ADSL router fra multicom.

 

Tror du ikke den routeren kom i posten, og så ikke kunne finne ADSL-nettverket? Tror du ikke den var såkalt Annex A, og det står tråder her på forumet at man kun kan bruke Annex B????

 

1..2..3

 

FAEN

 

*ferdig med utblåsning.

 

OK, så nå må jeg sende tilbake en router, så skal jeg selge en router, og så skal jeg KJØPE en NY router, som FUNKER.

 

Og her kommer da spørsmålet (trommevirvel):

ER DET NOE MER? Er det noe annet enn at jeg må ha annex B og ikke A? Er det noe annet norske nettbutikker selger som ikke vil funke? Er det noen andre bokstaver mitt potensielle kjøp skal ha for at ikke hele sulamitten bare sprenger i det jeg setter i støpselet?

 

Er det noe dere vil anbefale? Den skal være i et stort hus med tykke vegger, og den skal være j.æ.v.l.i.g stabil. Den skal enkelt kunne ha både dhcp og kunne dele ut statiske addresser til nettverksprinter, uten å streike som en lærer.

 

Er dette f.eks noe som funker?

 

PS: faen ta multicom. Hvorfor faen selge modem som ikke funker i Norge fra en norsk side?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...