Gå til innhold

Hvilke andre mobiler kan bøyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apple kan lage en telefon som knekker av et vindkast for min del, de produserer jo bare det de tror kundene deres ønsker seg mest

 

Tror du virkelig at kundene ønsket at de skulle skvise ut Google Maps til fordel for en uferdig løsning? Jeg tror ikke Apple bryr seg så veldig mye om hva kundene ønsker seg mest. Jeg tror heller de forsøker å finne terskelen de må over for å selge et stort antall telefoner, for så å bruke ressurser på å finne ut hva de kan gjøre innenfor det da definerte handlingsrommet for å tjene mest mulig penger uten at det hele blir sett så negativt på at det faktisk rakner.

Lenke til kommentar

Dårlig ordvalg kanskje, de tenker nok hovedsaklig på å tjene penger ja.

Men at de byttet ut den innebygde Google Maps appen med sin egen er nok ikke noe som blir sett på som en dealbreaker for noen, Google maps er jo fortsatt tilgjengelig for iPhone, så tror ikke det var en endring som betydde så mye for iPhone brukerne, selv om det kunne føles litt brutalt ut i starten, det er jo bare en app som ikke lenger er forhåndsinstallert.

 

Skriver i halvsøvne nå så mulig det ble flere dårlig formulerte setninger fra min side.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...