Gå til innhold

Mobil til trening!


Lt Stonez

Anbefalte innlegg

Hei! Lurte litt på om det finns noen gode treningsmobiler? Er det noen mobiler som fokuserer på dette uten at en på bruke en mange forskjellige apps? Puls måling, GPS , mulighet for pedalfrekvens måler osv. Vurderer å kjøpe en http://www.xxl.no/sykkel/treningselektronikk/sykkelcomputere/garmin-edge-510-bundle/p/1091004_1_style men jeg trenger også ny mobil, så jeg lurte på om det er noen mobiler som kan erstatte garmin samtidig som jeg får ny mobil. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Eneste jeg tror kan bli problem med å bruke en telefon som treningsenhet, er batteritid. De fleste telefoner sliter med batteriet om du har på GPS sporing i mange timer så om du planlegger dagsturer med sporing, kan det hende du bør se på en slik "computer dings" og så i tillegg kjøpe deg telefon.

 

Jeg ville sett på Z1 eller Z2 compact pga størrelsen og at den tåler fuktighet og vann til en viss grad.

 

Pulsmåler gjør du gjennom bluetooth standarden og kanskje det finnes for pedaltråkk og?

 

Jeg bruker bare app som endomondo og gps sporing når jeg er ute å jogger. Er detaljert nok for min trening.

Lenke til kommentar

Takk for info. Jeg vet om muligheten til å bruke wahoo sykkelcomputere som må ha Bluetooth fra en mobil.

Hadde håpet det var en mobil som hadde et treningsprogram/mulighet for det samme som garmin 510, også bare kjøpt pulsbelte og tråkkfrekvenssensor å brukt disse rett på mobilen som jeg igjen kunne festet sikkert på sykkel styret ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...