Gå til innhold

[Løst] Hjelp til å bygge ny pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen av de spillene, krever særlig mye, i5 2500k + 8 GB ram og et R9 280x burde du få bra brukt pris på bruktmarkedet, vil anbefale 750 watt strømforsyning, skulle du kjøpt ny har du neppe bedre budsjett en i5 4670k og R7 270x eller GTX 770. Skjerm er AOC G2460PQU god.

 

Ville kjøpt Coolermaster 212 evo + 2 TB seagate harddisk eventuelt 250 GB Samsung 840 evo SSD i første omgang.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ingen av de spillene, krever særlig mye, i5 2500k + 8 GB ram og et R9 280x burde du få bra brukt pris på bruktmarkedet, vil anbefale 750 watt strømforsyning, skulle du kjøpt ny har du neppe bedre budsjett en i5 4670k og R7 270x eller GTX 770. Skjerm er AOC G2460PQU god.

 

Ville kjøpt Coolermaster 212 evo + 2 TB seagate harddisk eventuelt 250 GB Samsung 840 evo SSD i første omgang.

Ok. Takk. men når du ramser opp alle disse navnene blir jeg litt paff. Dette er første gang jeg setter meg inn i dette og trenger det gjerne litt mer enkelt. jeg kunne ha tenkt meg en list med tips på produkter og oppsett som er gode sammen.

 

Beklager, men jeg kan veldig litt om dette enda.

Endret av Jonathan13
Lenke til kommentar
PC i deler - Intel Gamer Sprek Gaming-PC med Intel Core i5 og Geforce GTX760

 

Ser vel brukbar ut, selv om du kan spare litt på å kjøpe brukt skjermkort.

CX serien er ikke den beste for overklokking, se heller på Corsair RM750, 750W PSUATX 12V V2.4, 80 Plus Gold, Modular, 4x 6+2-pin PCIe, 8x SATA, 7x Molex, 2x FD

 

Personlig ville jeg heller valgt ASUS Z97-A, Socket-1150ATX, Z97, DDR3, 3xPCIe-x16, SLI/CFX, VGA, DVI, HDMI, M.2, SATA Express hovedkort.

 

Eller tenker du ha minst mulig PC? ITX størrelse eller noe slik?

Lenke til kommentar

PC i deler - Intel Gamer Sprek Gaming-PC med Intel Core i5 og Geforce GTX760

 

Ser vel brukbar ut, selv om du kan spare litt på å kjøpe brukt skjermkort.

CX serien er ikke den beste for overklokking, se heller på Corsair RM750, 750W PSUATX 12V V2.4, 80 Plus Gold, Modular, 4x 6+2-pin PCIe, 8x SATA, 7x Molex, 2x FD

 

Personlig ville jeg heller valgt ASUS Z97-A, Socket-1150ATX, Z97, DDR3, 3xPCIe-x16, SLI/CFX, VGA, DVI, HDMI, M.2, SATA Express hovedkort.

 

Eller tenker du ha minst mulig PC? ITX størrelse eller noe slik?

 

Størrelsen spiller ikke så stor rolle.

Lenke til kommentar

 

PC i deler - Intel Gamer Sprek Gaming-PC med Intel Core i5 og Geforce GTX760

 

Ser vel brukbar ut, selv om du kan spare litt på å kjøpe brukt skjermkort.

CX serien er ikke den beste for overklokking, se heller på Corsair RM750, 750W PSUATX 12V V2.4, 80 Plus Gold, Modular, 4x 6+2-pin PCIe, 8x SATA, 7x Molex, 2x FD

 

Personlig ville jeg heller valgt ASUS Z97-A, Socket-1150ATX, Z97, DDR3, 3xPCIe-x16, SLI/CFX, VGA, DVI, HDMI, M.2, SATA Express hovedkort.

 

Eller tenker du ha minst mulig PC? ITX størrelse eller noe slik?

 

Når jeg ser på PC i deler - Intel Gamer Sprek Gaming-PC med Intel Core i5 og Geforce GTX760 finner jeg mange deler, har jeg da alle delene jeg trenger til å bygge opp. Jeg trenger å vite alle delene jeg må ha?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...