Gå til innhold

male/trykke navn på gitar?


buffy88

Anbefalte innlegg

lurte på om det er noen som vet om det går an å få skrevet et navn på en akustisk gitar??

 

på samme måte som du ville gravert inn et navn på en kniv eller fått det skrevet på et glass??

 

eller kanskje male det på eller bruke den type "klistermerker" de bruker til å dekorere biler...

 

noen som vet hvor jeg kan få bestilt en sånn gitar?? eller hvor jeg kunne sendt inn gitaren å fått noe sånt på?

 

jeg bor i bergen hvis det hjelper:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å male på en akustisk gitar er ikke noe problem. Så lenge du ikke dekker lokket med husmaling så påvirker det ikke lyden så mye. Få noen som driver med kunstmaling til å gjøre det, eller kanskje en billakkerer eller lignende. Skal du gjøre det selv så er det lurt å lage en mal først på PC'en, og så skrive den ut og klippe ut.

 

Å risse noe inn kommer litt an på treverket. Mange billigitarer har laminerte lokk av simplere materialer, ikke heltre, så resultatet blir ikke alltid som forventet.

 

Et åpenbart problem er at gitaren neppe er særlig salgbar etterpå da. Med mindre den som kjøper tilfeldigvis heter det samme.

 

Bruker du klistremerker så velg en type som lar seg fjerne igjen om du angrer...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...