Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal kjøpe ny laptop. Vil bli brukt til generelt kontorarbeid, internett og spilling. Vil ha et greit skjermkort, ssd minne, minst 8gb ram, core i5/i7 og skjerm fra 14-17".

 

Jeg har sett på denne: http://cdon.no/elektronikk/acer/acer-v3-772g-intel-core-i5-4200m-8gb-1000gb-gtx760m-2gb-17-3-fhd-p26750130.

 

Den har ikke ssd, men tenkte å kjøpe et utenom for så å sette inn selv. Tenker da 128 eller 256 ssd. Vil det gå greit på denne pcen og er det enkelt å gjøre?

 

Tenkte å bruke maks 8 000. Er det evt. andre bedre pcer til denne bruken jeg bør se på?

 

Innspill mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på

Review Acer Aspire E1-772G 54208G1TMnsk Notebook ut fra modellnummeret ser det ut som det er denne, er ikke enkelt å finne gode 17" gaming laptop, men skjermkortet er noe utdatert. 10% rabatt er lite, så det dekker knapt fraktkostnadder.

 

Lenovo IdeaPad Y50-70 15.6" Full HD GeForce GTX860M 2GB,Core i7-4710HQ,8GB RAM,1000GB SSHD,Windows 8.1 er noe bedre kjøp.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Multicom har fått mye kritikk i det siste for dårlig byggkvalitet på multicom maskinene, dårlig support og maskiner med mye støy. Hvis det ikke var for det, skulle jeg gjerne kjøp en. Siden de gir mye for pengene, så eneste positive det blir igjen da, man må ikke kjøpe med windows 7/8 man kan gå for kun linux hvis man vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...