Birger Mulvik Skrevet 15. september 2014 Forfatter Skrevet 15. september 2014 Tatt akkurat i spranget, fint bilde. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, MotoG !
Birger Mulvik Skrevet 15. september 2014 Forfatter Skrevet 15. september 2014 Virkelig blinkskudd !! Flott! Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Torhild !
h-a Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Her får den trolig hjelp av halen til en kontrollert landing. 1
Knut S Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Du har det med å få tatt bilder i fart. Herlig å få denne vakre skapningen i spranget. Godt fanget igjen Birger.
Birger Mulvik Skrevet 15. september 2014 Forfatter Skrevet 15. september 2014 Du har det med å få tatt bilder i fart. Herlig å få denne vakre skapningen i spranget. Godt fanget igjen Birger. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Knut !Jeg gjør likedan nå som den gang jeg jaktet ryper, nemlig å skyte mens byttet er i flukt
Knut S Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Du har det med å få tatt bilder i fart. Herlig å få denne vakre skapningen i spranget. Godt fanget igjen Birger. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Knut !Jeg gjør likedan nå som den gang jeg jaktet ryper, nemlig å skyte mens byttet er i flukt Og det Gjør du med glans ?
Knut S Skrevet 15. september 2014 Skrevet 15. september 2014 Du har det med å få tatt bilder i fart. Herlig å få denne vakre skapningen i spranget. Godt fanget igjen Birger. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Knut !Jeg gjør likedan nå som den gang jeg jaktet ryper, nemlig å skyte mens byttet er i flukt Og det Gjør du med glans ? Skulle Være ? og ikke ?
Birger Mulvik Skrevet 15. september 2014 Forfatter Skrevet 15. september 2014 Du har det med å få tatt bilder i fart. Herlig å få denne vakre skapningen i spranget. Godt fanget igjen Birger. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Knut !Jeg gjør likedan nå som den gang jeg jaktet ryper, nemlig å skyte mens byttet er i flukt Og det Gjør du med glans ? Skulle Være ? og ikke ? Takk for det, Knut !
Birger Mulvik Skrevet 16. september 2014 Forfatter Skrevet 16. september 2014 Ooops så flott fanget!! Takk for det, TCL !
smort1 Skrevet 18. september 2014 Skrevet 18. september 2014 Artig bilde av nøtteliten! Takk for synet!
Anbefalte innlegg