Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har sittet her og tenkt lenge ut hvordan jeg kan få lagd en sikkelig party logo. Men min fantasi funker ikke helt. Så lurte på om det var noen som er interesert i å prøve å lage en logo.

Siden blir noe lignende dette: http://www.negative-skills.com/siden.JPG

Derfor trenger den å være 1024 bred og 99 pixler høy.

Helst passe litt til den siden der pluss det hadde vært tøft om den hadde festing som theme ettersom det er en fest side.

Siden heter Generalene og slagord eller hva det heter er "A Quality Product of Bærum".

Bra om du fikk med det på den også!

 

siden du ser der er ikke helt ferdig derfor ser den litt sturslig ut.

 

ps. Husk det er den grønne logoen øvest jeg vil forandre på pga. den ble litt for hi tech for en party side.

 

Dere kan også komme med forslag hvordan jeg kan forandre resten av siden. men dette klarer jeg fint selv :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du laga den "roperten" i Xara3D også? Trodde bare det bare ble brukt til tekst. Hvordan får du 3D-teksten til å være så fin i kantene. Hos meg er det perfekt inne i selve programmet men når jeg gjør det om til .gif bli det veldig hakkete i kantene.

 

Hilsen spørreole

Du kan egetlig importere hva du vil inn i programmet, though alt blir ikke like bra.. Programmet bruker jo "outlines" til å lage et 3D-objekt av det du vil.

 

For å få det du lager i Xara til å se pent ut i PhotoShop, må du gå litt rundt grøten. Det jeg gjør, er følgende;

Lag 3D-teksten (minst) dobbelt så stor som den du har tenkt å bruke. (Fullt skjermbilde funker også.. *grin* ) Fjern skyggeleggingen av teksten ved å fjerne haken i "skyggeboksen". Bruk en skrikende bakgrunn, knall rød er nokså grei, så lenge teksten din ikke er rølig. Dette er for å få en klar forskjell mellom tekst/objekt og bakgrunn. Ta et skjermskudd (print screen) av hele greia og lim inn i PhotoShop. Bruk Magic Wand Tool til å fjerne den (røde) bakgrunnen, og resten du ikke skal bruke. Edit>Transorm>Scale. Ned til ønsket størrelse.

Image>Adjustments>Auto Levels..., så blir teksten en del klarere (somregel).

Nå skal det begynne å se greit ut. Legg på drop shadow og inner shadow for en fetere effekt, og enda mer 3D-look. Volia!

Håper dette var oppklarende. Lurer du/dere på noe mer, er det bare å fyre løs. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...