Gå til innhold

Noen som blir med å spille destiny?

W1ll1eTheP1mp

Anbefalte innlegg

Skrevet

PSN: Vassnes

Er lvl 24 hunter. Ønsker folk å spille med for å skaffe bedre gear osv.

Ønsker å gjøre queens wrath, så om noen vil, så bare add meg

Sendte deg request. Vil også gjerne gjøre queens wrath. psn nick: Hagevik89. er lvl 24 titan

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg vil gjerne finne noen å spille weekly heroic strike på høyere vanskelighetsgrad og evt VoG. Jeg spiller også litt pvp, når jeg har tid. Add meg på psn "raower" dersom det høres ut som grei skuring.

Er i dette tidspunktet 26 hunter, og har vel den miccen som følger med spillet en plass :)

Skrevet

Hei, jeg vil gjerne finne noen å spille weekly heroic strike på høyere vanskelighetsgrad og evt VoG. Jeg spiller også litt pvp, når jeg har tid. Add meg på psn "raower" dersom det høres ut som grei skuring.

Er i dette tidspunktet 26 hunter, og har vel den miccen som følger med spillet en plass :)

Add meg gjerne, og send invite. Flere spillere på lista er alltid bra!

Mitt psn finner dere i signaturen.

Skrevet

Legg gjerne til MarcuzAureliuz på psn! Level 25 titan nå. Vi er et par stykk, men trenger vel etterhvert folk som kan joine vault of glass når den tiden kommer. :)

PSN er selvsagt nede nå, men blir nok litt spilling utover kvelden hvis psn snart får hamsterne til å løpe slik at de klarer å holde seg oppe en stund.

Skrevet

Legg gjerne til MarcuzAureliuz på psn! Level 25 titan nå. Vi er et par stykk, men trenger vel etterhvert folk som kan joine vault of glass når den tiden kommer. :)

PSN er selvsagt nede nå, men blir nok litt spilling utover kvelden hvis psn snart får hamsterne til å løpe slik at de klarer å holde seg oppe en stund.

Må dere ha folk på samme level som dere? Level 21, hunter her! :)

Skrevet

Må dere ha folk på samme level som dere? Level 21, hunter her! :)

Nei, må ikke det ;) Bare å legge til!

Skrevet

Blir gjerne med på en level 28 weekly heroic en gang gjennom natta hvis noen andre er med! Er selv level 26 nå, kanskje 27 innen det er tid for strike. (PSN: shinoten)

Skrevet

Noen som kjører VoG med halveis jevne mellomrom jeg kan slenge meg med på? Ble helt tilfeldig med en gruppe her på mandag (herifra?) for atheon, var veldig morsomt og gjør det gjerne igjen. 28 hunter. Psn: "raower"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...