Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det håp for meg, selv om jeg er forsiktig med følelser?


Anbefalte innlegg

Jeg dater en mann. Vi har datet i noen uker. Men jeg tør ikke å si for mye om mine følelser, før jeg ser mer interesse fra hans side.

 

Jeg prøver å vise følelser via engasjement med å sende meldinger. Virker engasjert ut i han. Trykke "liker" på hva han legger ut på facebook osv. Men jeg føler at jeg virker mer engasjert ut i han enn han i meg.

I virkeligheten så tar han intiativ til kyssing, osv. Men ellers så er det meg som tar intiativet for å holde kontakt.

 

Har noen råd å gi meg?

Og tror dere at han kan forstå at jeg har følelser for han?

Jeg vil ikke buse ut med følelsene mine, for slik er jeg ikke, men jeg håper på at det er håp for at han forstår det. Jeg prøver å gå gradvis forsiktig frem. Mener at det tar sin tid før man kjenner hveandre godt nok.

 

 



Anonymous poster hash: bcc16...bd5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje han bare liker å holde igjen kontakten til dere faktisk ser hverandre, så han heller kan kjenne på savnet mellom hver gang? Du sier jo at han tar initiativ når dere er sammen, og det hadde vært mer enn tegn nok for min del hvert fall. Men nå er jo jeg mann selv da.

 

Tror ikke du skal henge deg opp i at han ikke tar kontakten så ofte over tekst eller telefon. Jeg gjør ikke det jeg heller når jeg holder på med ei, fordi jeg rett og slett ikke liker å prate bare for å høre hverandre, uten å ha noe å faktisk prate om. Koselig på tomannshånd. Awkward over telefon eller tekst.

 

Du kan vel spørre han hvordan han føler rundt dette? Han er den eneste som sitter med fasiten her.

Endret av Saft Suse
Fjernet sitering til slettet innlegg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anyway, trådemne:

 

Kanskje han bare liker å holde igjen kontakten til dere faktisk ser hverandre, så han heller kan kjenne på savnet mellom hver gang? Du sier jo at han tar initiativ når dere er sammen, og det hadde vært mer enn tegn nok for min del hvert fall. Men nå er jo jeg mann selv da.

 

Tror ikke du skal henge deg opp i at han ikke tar kontakten så ofte over tekst eller telefon. Jeg gjør ikke det jeg heller når jeg holder på med ei, fordi jeg rett og slett ikke liker å prate bare for å høre hverandre, uten å ha noe å faktisk prate om. Koselig på tomannshånd. Awkward over telefon eller tekst.

 

Du kan vel spørre han hvordan han føler rundt dette? Han er den eneste som sitter med fasiten her.

Jeg leste i en artikkel på nettet at eksperter mener at det kan være lurt å teste hvordan mannen responderer på foreks flørtemeldinger fra meg. Jeg har valgt det slik. Men jeg ønsker også å teste om han savner meg , og jeg må la han ta intiativ også. Det mener jeg er rett. Alt dette vil vise hvordan interessen er.

 

Jeg vil si at jeg viser nok interesse, og at jeg trenger ikke akkurat å spørre nå: Skal vi være kjærester? ... Jeg synes at det bør komme med en mer passende annledning. Vi har tross alt bare datet hveandre i 4 uker.

 

Hvis en dame kontakter deg, skriver med deg. Sier at hun vil møte deg igjen så fort som mulig, og sier at hun liker deg. I tillegg trykker hun liker på statusoppdateringene dine på fb. Tror du at hun ikke er interessert i deg da? Selvfølgelig ligger det i kortene at jeg er interessert. Det er synlig. Men jeg vil ha litt mer respons fra hans side, før jeg tør å spørre om vi skal være i et forhold, osv.

 

Anonymous poster hash: bcc16...bd5

Lenke til kommentar

Anyway, trådemne:

 

Kanskje han bare liker å holde igjen kontakten til dere faktisk ser hverandre, så han heller kan kjenne på savnet mellom hver gang? Du sier jo at han tar initiativ når dere er sammen, og det hadde vært mer enn tegn nok for min del hvert fall. Men nå er jo jeg mann selv da.

 

Tror ikke du skal henge deg opp i at han ikke tar kontakten så ofte over tekst eller telefon. Jeg gjør ikke det jeg heller når jeg holder på med ei, fordi jeg rett og slett ikke liker å prate bare for å høre hverandre, uten å ha noe å faktisk prate om. Koselig på tomannshånd. Awkward over telefon eller tekst.

 

Du kan vel spørre han hvordan han føler rundt dette? Han er den eneste som sitter med fasiten her.

Tr.starter: Jeg er også enig med deg i at det han viser i virkeligheten betyr at han er tiltrukket til meg, men spørsmålet er: Vil han ha et forhold med meg? Det er ikke sikkert selv om han tar intiativ til kyssing på datene.

 

Anonymous poster hash: bcc16...bd5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...