Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg helt unormal?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

 

Jeg er jente og får bare orgasme når jeg spenner hele underlivet.

Beina, magen og selve skjeden..

Det kan ikke være normalt...?

 

Det er frustrerende i hvert fall..

 

Anonymous poster hash: d31bc...167

 

 

At kroppen spenner seg er vel en reaksjon som kommer med orgasmen som skal føles deilig.

Lenke til kommentar

Så... spennende!

 

Jeg er riktignok ikke ei jente, men jeg har da vært borti særere ting. Eller kjipere ting, som de som aldri har hatt en orgasme under samleie.

 

Nå snakket ikke TS nødvendigvis om samleie da. At jenter ikke har hatt orgasme under samleie er nok bare deres egen feil, det er bare å ta iniativ til å gjøre noe der nede mens du har samleie samtidig. Bare et fåtall kommer av kun samleie uten stimulering av klitoris. Samtidig som det er sagt, så betyr ikke det at jentene ikke synes det er digg.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt

Liksom..

 

Jeg er nødt til å ha beina rett ned (ligge rett liksom) og spenne musklene i beina og rumpa.

Vanskelig å forklare, men det er litt kjedelig, jeg kan jo ikke få orgasme når jeg rir og koser med meg selv samtidig eller lignende.

Jeg MÅ ligge sånn... eller stå mens jeg spenner meg.

 

Anonymous poster hash: d31bc...167

Lenke til kommentar

Dette høres ut som noe som burde kunne øves vekk, uten at jeg vet stort mer om akkurat det. Som mann får jeg kraftigere utløsninger og orgasmer (forskjell på de to) ved å strekke og spenne underkroppen selv, så med litt trening burde det gå for deg også uten å måtte gjøre dette hver gang.

Ja, jeg har tenkt å prøve det.

Jeg fikk orgasme en gang ved å spenne bare lårene.

Det ble med den ene gangen da, hehe.

 

Får fortsette å øve og håpe det kommer seg.

 

Takker for svarene i hvert fall :)

 

Men hva er forskjellen på utløsning og orgasme hos menn...?

 

Anonymous poster hash: d31bc...167

Lenke til kommentar

 

Dette høres ut som noe som burde kunne øves vekk, uten at jeg vet stort mer om akkurat det. Som mann får jeg kraftigere utløsninger og orgasmer (forskjell på de to) ved å strekke og spenne underkroppen selv, så med litt trening burde det gå for deg også uten å måtte gjøre dette hver gang.

Ja, jeg har tenkt å prøve det.

Jeg fikk orgasme en gang ved å spenne bare lårene.

Det ble med den ene gangen da, hehe.

 

Får fortsette å øve og håpe det kommer seg.

 

Takker for svarene i hvert fall :)

 

Men hva er forskjellen på utløsning og orgasme hos menn...?

 

Anonymous poster hash: d31bc...167

 

Utløsning er når det kommer noe rart gugg ut fra tissefanten.

Orgasme er når mannen når sitt seksuelle klimaks, ofte får vi et rart uttrykk i fjeset og sier rare ting som:"oj oj oj", "NGHHH AHHHAH HRLALWL" eller "jeg elsker deg!". Det etterfølges ofte med: "det var godt gitt".

Lenke til kommentar

 

 

Dette høres ut som noe som burde kunne øves vekk, uten at jeg vet stort mer om akkurat det. Som mann får jeg kraftigere utløsninger og orgasmer (forskjell på de to) ved å strekke og spenne underkroppen selv, så med litt trening burde det gå for deg også uten å måtte gjøre dette hver gang.

Ja, jeg har tenkt å prøve det.

Jeg fikk orgasme en gang ved å spenne bare lårene.

Det ble med den ene gangen da, hehe.

 

Får fortsette å øve og håpe det kommer seg.

 

Takker for svarene i hvert fall :)

 

Men hva er forskjellen på utløsning og orgasme hos menn...?

 

Anonymous poster hash: d31bc...167

 

Utløsning er når det kommer noe rart gugg ut fra tissefanten.

Orgasme er når mannen når sitt seksuelle klimaks, ofte får vi et rart uttrykk i fjeset og sier rare ting som:"oj oj oj", "NGHHH AHHHAH HRLALWL" eller "jeg elsker deg!". Det etterfølges ofte med: "det var godt gitt".

 

Men....

 

Nå føler jeg meg skikkelig dum, men jeg spør allikevel.

 

Utløsning er vel også deilig?

Og .. Nei, jeg skjønner bare ikke helt nå, hehe.

 

Anonymous poster hash: d31bc...167

Lenke til kommentar

Sånn som kubjelle har sagt det så høres utløsning og orgasme hos menn ut som 2 forskjellig ting.

 

Men dette skjer jo i samme øyeblikk, en orgasme hos en mann er jo at sæden spruter ut fra penis (altså utløsning).

Men det er fullt mulig hos en mann og bare få utløsning f.ex når man sover så det kubjelle sier er faktisk sant, men sett slik som når man har sex så er orgasme og utløsning i samme øyeblikk.

 

Kan se på det litt som at noen jenter spruter fittesaft når de får orgasme selvom ett veldig fåtall faktisk gjør det.

Lenke til kommentar

Nei, en orgasme er en kroppslig opplevelse hvor muskler i hele kroppen spenner seg osv. Samme som kvinner får. Tar lang tid å oppnå, på lik linje med kvinner flest.

 

En utløsning er en kjapp... utløsning av sperm, hvor langt færre muskler er med på moroa. Milevis fra å være like godt, men deilig nok til at en rask runk er verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Nei, en orgasme er en kroppslig opplevelse hvor muskler i hele kroppen spenner seg osv. Samme som kvinner får. Tar lang tid å oppnå, på lik linje med kvinner flest.

 

En utløsning er en kjapp... utløsning av sperm, hvor langt færre muskler er med på moroa. Milevis fra å være like godt, men deilig nok til at en rask runk er verdt det.

 

Jeg får orgasme ved vær utløsning, og kan få det veldig kjapt, typ 1 minutt.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er også jente og har det helt likt. Får aldri orgasme av noe annet enn å spenne på den måten, og så tar jeg bena fram og tilbake samtidig. Jeg begynner å riste mye og så får jeg orgasme. Synes såklart sex er bra, men har som sagt aldri fått orgasme av det. Klitoris har jeg ikke hatt noen glede av til nå.

 

Anonymous poster hash: dd895...646

Lenke til kommentar

Hei, jeg er også jente og har det helt likt. Får aldri orgasme av noe annet enn å spenne på den måten, og så tar jeg bena fram og tilbake samtidig. Jeg begynner å riste mye og så får jeg orgasme. Synes såklart sex er bra, men har som sagt aldri fått orgasme av det. Klitoris har jeg ikke hatt noen glede av til nå.

 

Anonymous poster hash: dd895...646

"Godt" å høre at jeg ikke er den eneste, hvis du skjønner.

Har alltid trodd jeg har vært helt unormal og aldri snakket med noen om det.

Det har blitt faket en god del orgasmer oppgjennom på grunn av skam, har følt meg helt mislykket.

 

Anonymous poster hash: d31bc...167

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...