Gjest member-296438 Skrevet 2. september 2014 Skrevet 2. september 2014 De der jentene kødder du ikke med.....noe du har fått klart frem. Likte s/hv versjonen best ( som vanlig, fra min side )
Ovidia2 Skrevet 3. september 2014 Forfatter Skrevet 3. september 2014 De der jentene kødder du ikke med.....noe du har fått klart frem. Likte s/hv versjonen best ( som vanlig, fra min side ) Hihi nei det har du helt rett i Pentaxen! Takk for hyggelig tilbakemelding!! Hilsen Tove
Roar Kneppen Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Kan ikke fri meg for at tankene går tilbake til bordellgata langs havna i Kiel i 1973 da jeg kom fra India og hoppet av toget for å ta båten hjem etter 4 måneder på loffen. Intet hint om hva du har for mening med denne settingen og det overlater jo til øynene som ser å tolke. Roar
MotoG Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Stilig bilde, med detaljer som må være 70-tall. S/v er vel favoritten, men jeg liker også den andre versjonen, hvor du får frem de rette fargene.
Anbefalte innlegg