Gå til innhold

Blåtann-dings i øret


*F*

Anbefalte innlegg

Hei.

Da har jeg fått meg et vikariat som Tekniker i ihvertfall 3 måneder, og da jeg har jobbet med det samme før vet jeg at det innebærer mye snakking i telefon mens jeg holder på med andre ting med hendene.

 

Derfor ser jeg at det kan være veldig praktisk med en slik blåtann-enhet man henger på det ene øret.

 

Noen som kan tipse meg om en grei, men ikke altfor dyr en, og er det noe spesielt jeg må tenke på?

 

Har aldri brukt slike før.

 

Om den er litt diskre hadde jo ikke det gjort noe heller

Plantronics-Voyager-510.jpg

Hva med denne?

https://prisguiden.no/produkt/plantronics-voyager-510-38922/erfaringer

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Plantronics Voyager Legend og har brukt en slik i ca 1 år. Før det brukte jeg noen andre, men få kan sammelignes. Denne kan fortelle deg hvem som ringer(dersom det er lagret) og sitter veldig godt, selv om man blir våt og svett(tåler det). God batteritid og utrolig enkel i bruk, kan også styres med stemmen(besvare eller ignorere)

Koster litt, men etter min mening verdt pengene.

Lenke til kommentar

Jeg har en Plantronics Voyager Legend og har brukt en slik i ca 1 år. Før det brukte jeg noen andre, men få kan sammelignes. Denne kan fortelle deg hvem som ringer(dersom det er lagret) og sitter veldig godt, selv om man blir våt og svett(tåler det). God batteritid og utrolig enkel i bruk, kan også styres med stemmen(besvare eller ignorere)

Koster litt, men etter min mening verdt pengene.

Hei.

Hvordan er batteriet på din?

Når jeg tok min av laderen i dag kl 0645 min hadde den tilsynelatende strøm nok til 7,5 timer snakking.

Nå kl 17:30 har den 1,24 samtaletid på øret.

 

Bruker den mye strøm på standby?

 

Jeg har hatt den på øret i nesten hele dag, men har bare tatt 6 korte samtaler på 1min, 5min, og resten under 1min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...