Gå til innhold

news på mac


Armas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok , har office pakken. Tenkte ikke på at entourage kunne ha slikt, bruker bare word og excel.

 

ISPen min har sikkert en newsserver, men jeg tviler på at den har de norske gruppene. Dessuten er det litt dårlig med info og kunderservice, spesielt siden jeg ikke er helt stødig i språket her nede.

 

så jeg spør igjen, noen som vet om en newsserver? eventuelt er det mulig å bruke f.eks news.online.no og koble meg på med brukernavn og passord fra en kompis i norge, fra en utenlands isp? hvis dere skjønner hva jeg mener

Lenke til kommentar
Hvilken gratis newsleser er best til mac?

 

Og noen som vet om en gratis newsserver som gir tilgang til posting på norske grupper?

MacOrchard.com er en side dedikert til mac og internett. Her finner du det meste. Prøv også å søke etter «Usenet» på Versiontracker.com eller MacUpdate.com.

 

Vil trekke fram disse:

MT-Newswatcher - gratis

MacSoup - koster litt

 

Ellers har du en oversikt over usenettjenere med offentlig tilgang på Newzbot.com. Ellers kan du bruke Tele2s nyhetstjener fra andre ISPer hvis du logger deg inn med ditt brukernavn og passord.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvilken gratis newsleser er best til mac?

 

Og noen som vet om en gratis newsserver som gir tilgang til posting på norske grupper?

Jeg brukte mozilla når jeg hadde mac, nå ville jeg kanskje ha brukt mozilla thunderbird. Ellers er veldig mange hekta på macscoup og mt-newswatcher, men skjønner ikke hvorfor

 

Når det gjelder server så kan du bruke news.cis.dfn.de, den krever registering, men er den beste gratisserveren som er der ute. har alle de norske gruppene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...