Gå til innhold

Slette gamet minne


nasse222

Anbefalte innlegg

HEy alle. Når jeg feks går på Hotmail, og skal skrive inn adressen til mottakeren, så får jeg opp mange alternativ til adresser, dette er adresser jeg har brukt før. Hvordan sletter jeg disse??

Når jeg sletter cookies, så forsvinner alle passord o.l jeg har på logg-sider, men får fortsatt opp disse alternativene når jeg skal skrive mail o.l , noen som har et tips? Irreterer meg..

 

Win2000

 

Takker for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei,

 

lurte akkurat på det samme her om dagen, og fant det fort ut. Det er ganske enkelt. Det du gjør er:

 

Når du er i ferd med å skrive et ord, og når alle alternativene spretter fram, så bare flytter du musepekeren over de ordene/navnene og trykker på "del" (delete). Da forsvinner akkurat det alternativet du holdt over med musepekeren.

 

...håper det var forståelig :-)

 

mvh

ridgea

Lenke til kommentar

Les retningslinjene sjøl du din sopp og begrens bruken av ! og ? litt..

 

nasse222:

start iexplorer gå på Verktøy--->alternativer for internett

deretter går du inn på Innhold, og der er det en knapp som heter autofullfør trykk på den og du kan velge å slette alle gamle former passord osv som er lagret.

Lenke til kommentar
start iexplorer gå på Verktøy--->alternativer for internett

deretter går du inn på Innhold, og der er det en knapp som heter autofullfør trykk på den og du kan velge å slette alle gamle former passord osv som er lagret.

aah, dette var jo tusen ganger smartere. takker for tipset jeg, selv om det ikke er jeg som har startet tråden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...