Gå til innhold

Selge gaming pc, 2mndr gammel, hvor mye kan man ta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du trekker fra 1000 eller 2000 kr fra nypris det det rettferdig, ville startet med tusen lapp mindre først og se hvor mange som tar kontakt og er interisert, hvis du får lite respons kan du vurdere å trekke mere.

 

Men maskinen er vel lite brukt, så det blir feil å trekke så mye mere i pris vertfall, da gjør kjøperne de veldig bra kjøp. Men somregel vil folk kjøpe ny maskin, er veldig få som gidder å ta riskoen for brukt hvis den først er så lite brukt.

Lenke til kommentar

Jeg tror heller 10.000,- er en mer realistisk pris å oppnå. Maskinen er åpenbar god, men selv ville jeg stilt meg skeptisk til å handle brukt for kun en tusenlapp eller to avslag i pris. Ser at du har brukt nærmere 1000,- for kabling og nye vifter, ikke alle ville valgt det samme. Skjerm, tastatur og mus er også noe mange har fra før eller har andre preferanser for - så å oppny tilnærmet nypris på slike deler anser jeg som lite trolig.

 

Prøv å legg ut på Finn, start på høy pris og juster ned prisen hvis få/ingen interesserte. Vis at du vet hva du driver med når det kommer til å sette sammen data. Ser herfra at maskinen er bygget pent, ta bilder og vis til dette.

Lenke til kommentar

Hvis du trekker fra 1000 eller 2000 kr fra nypris det det rettferdig, ville startet med tusen lapp mindre først og se hvor mange som tar kontakt og er interisert, hvis du får lite respons kan du vurdere å trekke mere.

 

Men maskinen er vel lite brukt, så det blir feil å trekke så mye mere i pris vertfall, da gjør kjøperne de veldig bra kjøp. Men somregel vil folk kjøpe ny maskin, er veldig få som gidder å ta riskoen for brukt hvis den først er så lite brukt.

har vurder å ordne en grei laptop å xbox one ser du :/ men er så usikker.. fordi e digger maskina xD endelig fått ordna den.. men det frister noe forferdelig med nytt tv og xbox..gammal lcd tv frister så lite når et tv te 5000kr er kanskje 4 ganger så bra kvalitet på.

Lenke til kommentar

Elektronikk taper seg MYE i verdi så fort det er brukt. Du må nok regne med å trekke fra i hvert fall 3-4 tusen om du skal få noe respons.

 

Dette er jo en high-end gaming PC, og blir nesten et nisje-produkt. Kan love deg at alle som vurderer et slikt beist heller vil kjøpe nytt enn brukt, og med 1-2 tusen i avslag blir det totalt uinteressant.

 

Sorry, men det er nok realiteten.. ;)

 

Ønsker deg uansett lykke til med salget!

Lenke til kommentar

Elektronikk taper seg MYE i verdi så fort det er brukt. Du må nok regne med å trekke fra i hvert fall 3-4 tusen om du skal få noe respons.

 

Dette er jo en high-end gaming PC, og blir nesten et nisje-produkt. Kan love deg at alle som vurderer et slikt beist heller vil kjøpe nytt enn brukt, og med 1-2 tusen i avslag blir det totalt uinteressant.

 

Sorry, men det er nok realiteten.. ;)

 

Ønsker deg uansett lykke til med salget!

e vet.. er au derfor e er usikker.. fordi jeg har holdt på med data siden e var 12.. men hadde et lite håp på at ting hadde endret seg bittelitt.. men xD

Lenke til kommentar

Har du solgt pc`n?

 

Jeg er på utkikk etter ny pc om dagen, og kan være en interessert kjøper hvis prisen er riktig.

Jeg skulle dog ønske at grafikkortet var 770 eller 780 men det er high end så da forstår jeg at prisen måtte vært høyere.

 

Hvis pcen ikke er solgt, hvor bor du?

hei, den ble solgt dagen e la den ut for 10k! dessverre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...